Renginio iniciatorė, „bzn start“ įkūrėja Živilė Glaveckaitė pasidžiaugia, kad „Network Day“ kasmet sulaukia vis daugiau susidomėjimo, yra jauno verslo portalo auditorijos mėgstamas renginys, kuriame lengvai pinasi pažintys, atsakoma į svarbiausius ir opiausius verslo klausimus, jaukiai praleidžiamas vakaras tarp bendraminčių, užsimezga ir svarbių verslo partnerysčių.

Ž. Glaveckaitė, pati kurdama savo verslą, prisiminė vieną vertingą patarimą: „Klausk patarimo ne to, ką pažįsti ar kuo pasitiki, bet to, kas gerai išmano tą sritį ir turi bent penkerių metų patirtį toje srityje. Bendraujant su kitų sričių ekspertais, atsiveria įvairių galimybių auginti verslą, sutaupyti laiko ir pinigų, išgirsti kuo trumpesnį kelią į sėkmę“, – teigia Ž. Glaveckaitė.
Živilė Glaveckaitė

Naudinga ir verslo vilkams

Neformalus renginys skirtas ne tik pradedantiesiems verslininkams. Čia įžvalgų galės pasisemti ir tie, kurie versle sukasi ne pirmus metus. Diskusijos su kolegomis ir savo sričių profesionalais – puiki galimybė prieš ateinančius naujuosius metus išsigryninti naujas idėjas ir atrasti tendencijas, kuriomis pulsuos kitų metų rinka.

Skaitmeninės rinkodaros agentūros RAIBEC įkūrėjas Remigijus Kuliešius tikina, kad šių dienų verslas turi begalę pasirinkimų, todėl neformaliose diskusijose gali gimti idėjų, kuris kelias yra tinkamiausias jūsų pasirinktam verslui. Po renginio išsineštos mintys ir ekspertų patarimai padės nuodugniau apmąstyti rinkodaros ir viso verslo iššūkius.

„Didžiausias šių dienų iššūkis yra pasirinkimas. Jo tiek daug, kad sunku susivokti, ką daryti ir nuo ko pradėti. Labai didelis noras viską gauti greitai ir be pastangų. Informacijos kiekis milžiniškas. Kiekvienas verslas intensyviai atakuojamas žinutėmis ir informacija apie tai, kas veikia, kas neveikia, kaip reikia daryti, ko nereikia daryti, įvairiais statistiniais skaičiais ir bet kokiais kitais madingais pareiškimais.

Tikrosios vertybės ir auksiniai sprendimai pasislepia informacinio chaoso gausoje ir priimti teisingus sprendimus yra labai sudėtinga. Laukiama ir tikimasi greitų sprendimų bei rezultatų, o strateginiam planavimui skiriama mažai dėmesio. Priimami greiti sprendimai vadovaujantis nuojauta arba simpatijomis, mada. Iššūkis yra sustoti ir pagalvoti, suplanuoti“, – sako R. Kuliešius.
Remigijus Kuliešius

Aptars, ką verslai pamiršta

Pradedantieji nuosavą verslą kartais nesijaučia užtikrinti ir vengia klausti, atrodytų, kvailų klausimų. Neformalioje aplinkoje kvailų klausimų nebelieka, o priėjus prie eksperto galima drąsiai pasidomėti tuo, kas kelia didžiausią nerimą. Renginyje kaip ekspertė dalyvausianti advokatų kontoros GLIMSTEDT teisininkė Raminta Bučiūtė pastebi, kad jauniems verslininkams daugiausia nerimo sukelia nežinomybė ir patirties stoka.

„Pagrindinis klausimas, kurį mums užduoda pradedantieji verslininkai: kokie teisiniai reikalavimai taikomi pasirinktam verslui ir kokių veiksmų reikia imtis, norint juos įgyvendinti, – sako pašnekovė ir priduria, kad pasitaiko ir specifinių teisinių sričių, kurios sukelia problemų startuojant: – Pradedantieji verslą dažnai neįvertina arba nė nežino intelektinės nuosavybės svarbos. Kita vertus, intelektinės nuosavybės apsaugai reikia šiek tiek finansinių investicijų, kurių pradedant verslą dažnai trūksta.“

R. Bučiūtė pasidžiaugia, kad tradicinis „Network Party“ renginys suburia gausią bendruomenę. Anot jos, tai puiki erdvė ne tik susipažinti, bet ir patikrinti savo idėjos sėkmę.

„Neformalioje aplinkoje lengviau generuoti idėjas. Be to, dažnai kyla klausimų, ar idėją bus įmanoma įgyvendinti praktiškai. Tokiuose neformaliuose renginiuose, kuriuose dalyvauja daug skirtingų sričių ekspertų, galima lengvai gauti patvirtinimus dėl galimybės įgyvendinti idėją“, – įsitikinusi teisininkė.
Raminta Bučiūtė

Kam verta ateiti?

Verslo amžiaus cenzas renginyje „Network Party“ neribojamas, tad ateiti pasisemti idėjų gali ir svajojantis apie nuosavo verslo pradžią, ir jau gerokai patyręs verslininkas, sėkmingo startuolio įkūrėjas. Organizatoriai patikina, kad renginyje kiekvienas suras naudingų pažinčių ir gerai praleis laiką Vilniaus širdyje įsikūrusiame bare „Amadeus“. Vienas iš renginio ekspertų R. Kuliešius pastebi, kad neformalus susitikimas gali tapti naudingesnis už brangias konferencijas ar krūvas mokymų.

„Tikslinga ateiti, jeigu esi ištroškęs žinių arba ieškai atsakymų į verslo klausimus. Konferencijose kuriamas šou ir pranešėjai kalba tomis temomis, kuriomis patys nori kalbėti. Konferencijos kuriamos tam, kad patiktų auditorijai. Neformaliuose susitikimuose galima kalbėtis ir gauti gerokai daugiau negu oficialiuose renginiuose ar pranešimuose.

Kitaip nei oficialiame renginyje, čia galite sau leisti užduoti klausimus, susijusius su jūsų konfidencialiais projektais, arba pasidalinti visiškai nerealiai skambančiomis idėjomis ir galbūt rasti palaikančių, pritariančių arba įžvelgiančių jose potencialą ir norinčių prisidėti prie jų įgyvendinimo“, – pranašumus vardija ekspertas.

Bilietai į renginį sparčiai tirpsta, tad organizatoriai skatina suskubti. Be to, dėkoja partneriams: advokatų kontorai GLIMSTEDT, skaitmeninės rinkodaros agentūrai RAIBEC, Saulėtekio slėnio mokslo ir technologijų parkui, bendradarbystės erdvei „Workland“, barui „Amadeus“, didžiausiam naujienų portalui „Delfi“, spaudos profesionalams „Spaudos departamentas“ ir „Rödl & Partner“, padedantiems, kad „Network Party“ taptų sėkmingiausiu metų renginiu.