Didžiausia JAV bevielių įrenginių pardavėja aukojo savo paskutiniojo 2016-ųjų ketvirčio pelną mažindama kainas, bet priviliojo mažiau naujų klientų nei tikėjosi. Skelbiama, kad kompanija pritraukė 591 tūkst. naujų klientų, kai tuo tarpu 2015-aisiais šis skaičius siekė 1,5 milijono. Palyginti, konkurentai „T-Mobile“ priviliojo 1,2 mln. naujų klientų.

Didėjant iššūkiams bevielėje rinkoje, „Verizon“ verslą kreipia nauja kryptimi – 2015-ųjų pabaigoje įkūrė interneto transliacijų paslaugą „Go90“, siekdama pritraukti interneto naudotojus bei konkuruoti su „Facebook“ ir „Google“ transliacijų ir reklamos rinkose.

Tačiau užmojai kol kas nepasiekiami – „Go90“ praėjusią savaitę atleido 155 darbuotojus.

„Verizon“ akcijos krito 2,1 procento iki 51,30 JAV dolerių prieš šio ryto Niujorko akcijų biržos pradžią.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją