Mėginant atlikti pinigų pervedimą į vieną iš Lietuvos bankų, sistema rašo įspėjimą: „Gavėjo bankas nepriima SEPA pervedimų. Jūs turėsite atlikti šį mokėjimą kaip tarptautinį pervedimą“.

Pamėginus pervedimą atlikti dar kartą, kompiuterio ekrane rodomas pranešimas: „Nenumatyta klaida. Atsiprašome už nepatogumus“.

DNB atstovai pripažino, kad trukdžių esama tačiau jie esą laikini.

„Šiuo metu 2-3 kartus padidėjo besijungiančių prie banko internete klientų skaičius, todėl DNB banko paslaugos internete šiuo metu teikiamos lėčiau, tačiau artimiausiu metu sistema veiks kaip įprasta“, – pakomentavo DNB banko atstovė spaudai Rasa Petruškevičiūtė.

Dėl panašių trukdžių banko klientai skundėsi ir sausio mėnesio pradžioje. Tuomet atstovė taip pat informavo, kad trukdžiai fiksuoti dėl „kelis kartus išaugusio besijungiančių prie interneto banko klientų skaičiaus“.

DNB bankas skelbia teikiantis finansines paslaugas daugiau nei 800 tūkstančių individualių klientų ir verslo įmonių.

DELFI primena, kad šalies bankai nuo sausio 1 d. prisijungė prie bendros Europos mokėjimų erdvės SEPA. Dėl šių pokyčių nesklandumų turėjo ir kiti bankai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (29)