Pasak tarnybos vadovės Neringos Ulbaitės, socialiniuose tinkluose išaugo apgaulių atvejų – vartotojai užsisako, tačiau negauna prekių, o bandydami susisiekti su pardavėju, yra blokuojami, galiausiai paskyra ištrinama.

„Tokios tendencijos tikrai neramina, kadangi kainos yra išaugusios, ypač tų prekių, kurių rinkoje kol kas trūksta. Tokiu atveju mums tenka iššūkis pirmiausia surasti tokius pardavėjus, ypač, kai jie labai greitai uždaro savo paskyras“, – spaudos konferencijoje Vyriausybėje ketvirtadienį sakė N. Ulbaitė.

„Vartotojai turi būti labai budrūs, įsigydami prekes iš neaiškių pardavėjų“, – pridūrė ji.

N. Ulbaitės teigimu, užsisakant prekę svarbu atkreipti dėmesį, ar nurodyti kontaktai, ar yra registracijos numeris. Be to, nemaža dalis rinkoje parduodamų dezinfekantų yra neautorizuoti.

„Kad vartotojas įsitikintų, jog perka legalų ir patikrintą produktą, galima pasitikrinti Nacionalinio visuomenės sveikatos centro svetainėje, kur yra šitų produktų registras“ – teigė ji.

Anot tarnybos vadovės, reklamose daugėja klaidinančių teiginių, pavyzdžiui, kad maisto papildai, kosmetikos gaminiai gali apsaugoti nuo koronaviruso.

„Reklamuojami įvairūs maisto papildai, kurie neva turi stebuklingą gydomąją galią, taip pat respiratoriai, kurie pateikiami kaip patys geriausi, kad tik jie padės, ir panašūs teiginiai, kurie yra klaidinantys“, – sakė N. Ulbaitė.

Pasak jos, tarnyba kreipėsi į didžiąsias internetinės prekybos platformas, kad jos laikytųsi sąžiningos prekybos principų, o feisbuko atstovų paprašyta blokuoti pardavėjus, prekiaujančius nelegaliais arba klaidinančiais produktais.

200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones

Per pastarąjį mėnesį sulaukta 200 vartotojų prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones, teigia VVTAT direktorė Neringa Ulbaitė.

„Per pastarąjį mėnesį esame gavę maždaug 200 vartotojo prašymų dėl negrąžinamų pinigų už atšauktas keliones. Situacija šioje rinkoje yra tikrai labai įtempta“, – ketvirtadienį spaudos konferencijoje sakė N. Ulbaitė.

Anot jos, galima alternatyva – kelionių kuponų siūlymas, kuriam trečiadienį pritarė Vyriausybė.
„Vis dėlto nei kuponai, nei kitos alternatyvos neeliminuoja vartotojo teisės atsisakyti sutarties ir atgauti pinigus“, – akcentavo ji.

„Klausimas tik, kada kelionių organizatoriai tuos pinigus galės grąžinti“, – pridūrė ji.

Tad, N. Ulbaitės teigimu, vartotojai šiuo metu prašomi būti kantrūs dėl pinigų už atšauktas keliones grąžinimo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)