„Nuo šiol, turėdami savo prekės ženklą, mes savo klientams galime pasiūlyti savarankiškai vykdomą rinkodarą, lankstesnę kainų politiką, patrauklesnį prekių asortimentą, formuojamą, atsižvelgiant į vartotojų poreikius ir interaktyvius prekybos būdus“, - apie naujos koncepcijos prekybos tinklo „Technorama“ privalumus kalbėjo bendrovės vadovas Mindaugas Skalandžiūnas.

Artimiausiu metu ketinama paleisti ir internete veiksiančią elektroninę parduotuvę tuo pačiu pavadinimu.

Prekybos tinklą valdanti bendrovė „Topo technika“ dar šiais metais planuoja atsidaryti naujas parduotuvės Vilniuje ir Kaune.

Primename, kad „Topo centras” tinklo parduotuves valdančios įmonės akcininkai Aurelijus Rusteika ir M. Skalandžiūnas pasuko savo keliais, tad „Topo centro” parduotuvės pajūryje virto „Technoramomis“.

„TC Prekyba“, kuri valdo prekybos tinklą „Topo centras” žada, kad vakarų Lietuvos miestuose turėti būti atidarytos naujos „Topo centro” parduotuvės.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (52)