„Pirmiausia užaugome, kaip komanda. Labai dėkoju ,,70Ventures” investiciniam fondui, o ypač jo vadovui Per Moeller, padėjusiam formuoti mūsų strategiją. Per praėjusius metus užmezgėme tarptautinius bendradarbiavimo ryšius, įgijome stiprius strateginius partnerius, pradėjome plėtrą Danijoje, o su šia investicija sieksime stiprinti savo produkto ir pardavimo komandas. Po pusės metų sieksime ieškoti investicinio fondo, padėsiančio augti tvarumo tematikoje“, – sako programėlės kūrėja ir vadovė Vlada Musvydaitė-Vilčiauskė.

Kaip teigiama pranešime, startuolis Lietuvos verslo angelų tinklo „LitBAN“ susitikime sulaukė didelio investuotojų dėmesio.

„Puiku, jog verslo angelų apsisprendimo laikas investuoti vis trumpėja. Anksčiau verslo angelai apsispręsdavo ir užbaigdavo sandorį vidutiniškai per 3-4 mėnesius. „#walk15“ startuolio atveju investicija buvo pritraukta per mažiau, nei mėnesį, o tai – žaibiškas greitis. Tai yra puiki motyvacija startuoliams, kuriems reikia finansinės pagalbos augant“, – džiaugėsi „LitBAN“ vykdomasis direktorius Justinas Pašys.

V. Musvydaitė-Vilčiauskė

„Walk15“ vertė augo penkis kartus

„Walk15“ vertė nuo veiklos pradžios išaugo penkis kartus ir šiandien siekia 5 mln. eurų, praneša bendrovė.

Praėjusių pavasarį 240 tūkst. eurų dydžio investiciją iš „70Ventures“ investicinio fondo pritraukęs startuolis, šiuos metus pasitiko su nauja, beveik 270 tūkst. eurų siekiančia investicija. Šį kartą įmonės potencialą įžvelgė Lietuvos verslo angelų tinklo „LitBAN“ valdybos pirmininkas Vladas Lašas, DOJUS įmonių grupės vadovas Donatas Dailidė ir jos akcininkai Justina Dailidaitė-Vildžiūnienė bei Pranas Dailidė, investuotoja Arminta Saladžienė ir Latvijos verslo angelų asociacijos „LatBAN“ valdybos pirmininkas Helmuts Lejnieks.

„Startuolio šūkis „Verta pasivaikščioti“ – labai paprastas, tačiau atspindintis mūsų šiandienos iššūkius: gyvenant technologijų apsuptyje, vis mažiau reikia judėti, nes beveik viską galima išspręsti nuotoliniu būdu. Nors visi žinome, kad tik judėdamas būsi sveikas, tačiau tam dažniausiai nepakanka laiko ir dėmesio“, – sako vienu iš įmonės investuotojų tapęs verslininkas ir Lietuvos verslo angelų tinklo „LitBAN“ valdybos pirmininkas V. Lašas.

V. Lašo teigimu, viena pagrindinių spartaus „Walk15“ augimo priežasčių – atrasta formulė, kaip suderinti socialinę idėją su verslo siekiais.

„Iš socialinės iniciatyvos jie sugebėjo sukurti tvarų, pajamas generuojantį verslą. Savo idėja jie sugeba užkrėsti kitus ir sparčiai augina verslą. Šiandien „#walk15“ jau žengia į platesnes rinkas už Lietuvos ribų“, – teigia „LitBAN“ valdybos pirmininkas.

Greičiausia investicija – per 45 minutes

Latvijos verslo angelų asociacijos „LatBAN“ valdybos pirmininkas Helmuts Lejnieks dėl investicijos apsisprendė per 45 minutes. Kaip teigia pats H. Lejnieks, tai – greičiausias jo kada nors priimtas sprendimas investuoti.

„Startuolis sprendžia labai svarbią problemą – skatina užsiimti veikla, padedančia rūpintis savo sveikata. Tai tapo pagrindine priežastimi, paskatinusia mane investuoti. Antra, anksčiau esu dirbęs su „70Ventures“ fondu, tad tikiu, kad jei jie nusprendė tapti pagrindiniu platformos investuotoju, šis sprendimas yra tikrai to vertas. Esu įsitikinęs, kad ateityje šis projektas gali sulaukti didelės sėkmės ir plėstis ne tik Europoje, bet ir už jos ribų. Na, o atsižvelgiant į tai, jog kartu su manimi investuoja labai respektabilūs verslo atstovai, man priimti šį sprendimą nebuvo sunku“, – sako „LatBAN“ vadovas.

V. Lašui bei H. Lejnieks antrina ir DOJUS įmonių grupės vadovas D. Dailidė.

„Patys savo įmonių grupėje dalyvavome žingsnių iššūkyje ir matėme, kokią naudą tai duoda tiek darbuotojų motyvacijai ir įsitraukimui, tiek sveikatinimui. Tikiu, kad įmonės ir organizacijos turi poreikį apjungti darbuotojus, skatinti juos užsiimti sveikatai ir aplinkai palankia veikla. Antra, climate tech sektorius turi didelį potencialą. Įvairiose srityse šiandien daug dėmesio skiriama tvarumui“, – sako DOJUS įmonių grupės vadovas Donatas Dailidė.

Kaip pasakojama pranešime, „Walk15“ komanda organizacijoms pasiūlė žingsnių iššūkių sprendimą, skatinantį rūpintis ne tik savo sveikata, bet ir juos supančia aplinka. Daugiau nei 260 tūkst. vartotojų turintis Vlados Musvydaitės-Vilčiauskės įkurtas startuolis, pasitelkdamas vaikščiojimą, leidžia įtraukti įmonių darbuotojus bei jų tikslinę auditoriją į sveikatingumo ir tvarumo temas. Šiuo sprendimu per praėjusius metus pasinaudojo daugiau nei 400 tarptautinių įmonių ne tik Lietuvoje, bet ir visame pasaulyje.

Kartu su partneriais „Walk15“ siekia edukuoti apie sveikatingumą ir tvarumą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)