„Norime sustiprinti savo technologijų ir inovacijų skyrių. Naujausia mūsų technologija, prie kurios dirbame ir netrukus turėsime, - verpalų dažymas natūraliais dažais. Tvarumas, žalumas yra beprotiškai svarbu mūsų klientams - europiniams prekės ženklams. Jie kuria savo istorijas apie žalumą ir mes turime būti žingsniu priekyje jų“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė P. Jašinskas.

Pasak jo, analizuojamos naujos pasaulyje atsirandančias technologijas – verpalai iš maisto atliekų: sojos, kukurūzų, kitų atliekų. „Medžiagos, kurių šiandien mažai kas žino, yra metų kitų perspektyva. Pagal užklausas, kurias gauname, susidomėjimą, kurį juntame, „Utenos trikotažo“ pajėgumai bus išnaudoti per 1-1,5 metų“.

P. Jašinskas sako, kad šiemet ir kitąmet „Utenos trikotažas“ planuoja augti dviženkliais skaičiais, o vėliau galvos, kaip plėsime pajėgumus – ar „Utenos trikotažo“ esamoje teritorijoje, ar vykdydami įsigijimus.

„Utenos trikotažo“ akcijos kotiruojamos biržos Papildomajame prekybos sąraše.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)