„Norime sustiprinti savo technologijų ir inovacijų skyrių. Naujausia mūsų technologija, prie kurios dirbame ir netrukus turėsime, - verpalų dažymas natūraliais dažais. Tvarumas, žalumas yra beprotiškai svarbu mūsų klientams - europiniams prekės ženklams. Jie kuria savo istorijas apie žalumą ir mes turime būti žingsniu priekyje jų“, – interviu „Verslo žinioms“ sakė P. Jašinskas.
Pasak jo, analizuojamos naujos pasaulyje atsirandančias technologijas – verpalai iš maisto atliekų: sojos, kukurūzų, kitų atliekų. „Medžiagos, kurių šiandien mažai kas žino, yra metų kitų perspektyva. Pagal užklausas, kurias gauname, susidomėjimą, kurį juntame, „Utenos trikotažo“ pajėgumai bus išnaudoti per 1-1,5 metų“.
P. Jašinskas sako, kad šiemet ir kitąmet „Utenos trikotažas“ planuoja augti dviženkliais skaičiais, o vėliau galvos, kaip plėsime pajėgumus – ar „Utenos trikotažo“ esamoje teritorijoje, ar vykdydami įsigijimus.
„Utenos trikotažo“ akcijos kotiruojamos biržos Papildomajame prekybos sąraše.