Agentūros apskaičiavimu, ICBC banko prekės ženklo vertė 2017 metais pasiekė 47,8 mlrd. dolerių. Pagal šį rodiklį Kinijos milžinė aplenkė ankstesnį lyderį – JAV „Wells Fargo“ (41,6 mlrd. dolerių).

„Jau būdamas didžiausiu pagal aktyvų apimtis banku pasaulyje, ICBC per metus padidino savo prekės ženklo vertę 32 proc. – iki 47,8 mlrd. dolerių, arba 20 proc. bendros šio banko rinkos vertės (239 mlrd. dolerių), – teigiama ataskaitoje.

„ICBC atvejis ne vienintelis. Didelį augimą – 17 ir 13 proc. prieaugį – pademonstravo atitinkamai Kinijos statybos bankas (CCB) ir Kinijos centrinis bankas (BOC), kurie aplenkė Vakarų bankus. Tuo tarpu CCB 41,4 mlrd. dolerių rodiklis buvo ypač įspūdingas ir nedaug trūko, kad galėtų aplenkti „Wells Fargo“, – pažymi tyrimo autoriai.

Į pirmąjį brangiausių bankinių prekės ženklų dešimtuką pateko ir JAV „Chase“, „Bank of China“, „Bank of America“, Kinijos žemės ūkio bankas, „Citi“, britų HSBC ir Ispanijos „Santander“.

„Brand Finance“ agentūra įkurta 1996 metais Londone ir turi skyrių daugiau nei 20-yje šalių. Bendrovė atsakinga už nematerialiųjų aktyvų įvertinimą, be to, ji teikia konsultacines paslaugas prekės ženklų vertės klausimais.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją