Čia turimas galvoje sparčiai augantis JAV bendrovės segmentas, apimantis garso kolonėlę „HomePod“, išmanųjį laikrodį „Apple Watch“ ir bevieles ausines „Air Pods“. Visa ši produkcija pabrangtų, jeigu JAV prezidentas nuspręstų apmokestinti 10 proc. muitais kinų eksportą už 200 mlrd. dolerių sumą.

Analogiškos reakcijos FT laukia ir iš „Apple“ konkurentų - „Google: „Amazon“, „Sonos“ „Fitbit“, kurių aksesuarai taip pat nukenčia nuo JAV prezidento protekcionizmo. Investicinis bankas „Morgan Stanley“ savo analitiniuose pastebėjimuose pažymi, kad būtent nauji muitai kelia pagrindinę riziką JAV milžinės rinkos vertei, ypač laukiant 2018 m. rugsėjį numatytos eilinės įmonės prezentacijos.

Išmaniųjų telefonų bei prietaisų rinkos analitikai pažymi, kad aksesuarų rinka bendrovei „Apple“ tampa svarbiausia, nes kompiuterių, nešiojamųjų kompiuterių bei išmaniųjų telefonų pardavimai smunka, tuo tarpu „AppleWatch“ pardavimai antrąjį 2018 m. ketvirtį išaugo 30 proc., palyginti su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, ir siekė 3,5 mln.

Muitų statistikos duomenimis, eksporto iš Kinijos į JAV apimtys vertinamos 505,5 mlrd. JAV dolerių, o priešinga kryptimi - 129,9 mlrd. dolerių. Prezidentas D. Trumpas kiek anksčiau skelbė esąs pasirengęs apmokestinti muitais visą Kinijos importą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (21)