Į tokią situaciją papuolė skaitytojas Dalius, atidarymo dieną apsipirkęs Kauno Šiaurės prospekte įsikūrusioje parduotuvėje „Lidl“.

„Tik grįžęs pamačiau, kad čekyje klaidinga įmuštas sūrio „Gouda“ kiekis. Pirkau 1 pakuotę, tačiau pardavėja užuot kasoje įmušusi 35 proc. nuolaidą, įmušė 53 vnt. Taigi vietoje 41,84 Eur, permokėjau 67,08 Eur, o už visas prekes sumokėjau 108,92 Eur.

Noriu įspėti kitus pirkėjus, kad būtų atidūs. Pirkėjų srautai dideli, pardavėjos naujos, pasitaiko ir tokių grubių klaidų. Pvz, ypač dideliais kiekiais prekes pirkęs kitas pirkėjas galėjo ir nepastebėti tokios klaidos“, – laiške DELFI parašė skaitytojas.

„Labai apgailestaujame ir nuoširdžiai atsiprašome kliento. Jau įspėjome apsaugą, tad prašytume pirkėjo dar kartą ateiti į tą pačią parduotuvę prie įėjimo. Prekių atsinešti nereikia, tik čekį ir tikrai permokėtą sumą tuojau pat grąžinsime. Ir dar kartą atsiprašysime“, – situaciją pakomentavo bendrovės „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir viešųjų ryšių departamento vadovė Agnė Dalia Gaižauskienė.

Tiesa, ji neatskleidė, kiek pirkėjų vakar apsilankė atidarytose parduotuvėse, taip pat nekomentavo, ar pasiekta jų apyvarta buvo tokia, kaip planuota.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1069)