Į stalčius nugrūstus puponautus ir ant palangės pamirštus daržiukus keičia smegenistai. Nuo rugsėjo 20 d. iki lapkričio 11 d. prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse akcijos prekes perkantys gyventojai vaikams namo galės parnešti smegenistų kortas, kuriose aprašyti įvairūs eksperimentai.

Jei anksčiau į šeimas su vaikais nutaikytos akcijos apsieidavo be prizų, šįkart prekybos tinklas žada dalyviams atiduoti ir 5 bepiločius orlaivius ir kitų prizų. Kartu pirkėjai gali įsigyti 3,99 euro kainuojantį albumą, kuriame galima talpinti gautas korteles.

Kaip ir daržiukų atveju „Maxima“ atstovai teigia, kad šia akcija norima pasiūlyti ne kažką, skirtą žaisti, bet edukacinio.


„Pagrindinė idėja – supažindinti vaikus su mokslo pasauliu, parodyti, jog mokslas nebūtinai turi būti nuobodus dalykas, o kaip tik – įdomus ir kupinas atradimų“, – komentavo „Maxima LT“ korporacinių reikalų departamento direktorius Rosvaldas Gorbačiovas.

Pasiteiravus, kiek į šeimas ir vaikus nusitaikiusios akcijos padeda padidinti pardavimus, prekybos tinklo atstovas konkrečiai neatsakė.

Nesidalijo konkrečiais skaičiais ir paprašytas pasakyti, kiek planuojama išdalyti per akcijos laiką kortelių: „Planuojamą išdalinti kortelių skaičių pačioje akcijos pradžioje nuspėti yra gana sunku, tačiau galime skaičiuoti, jog bus išdalinta ne tūkstančiai, o daugiau nei milijonas kortelių“.

Linas Šimonis

Turi vis labiau ir labiau stengtis

Marketingo specialistas Linas Šimonis pastebi, kad norint sulaukti panašaus akcijos efektingumo prekybos tinklams reikia vis labiau sukti galvą ir vis labiau stengtis.

„Visų akcijų darymas yra labai panašu į narkotikus: kai padarai pirmas akcijas, viskas yra gerai, įdomu, euforija, bet ateina pripratimo laikotarpis, kai be jų negali gyventi. Kad išgyventumei, reikalinga dozė“, – teigė pašnekovas.

Būtent taip vaizdžiai rinkodaros specialistas apibūdina Lietuvoje itin populiarias akcijas – tiek nuolaidas kainoms, tiek akcijas renkant lipdukus ar žaisliukus.

„Kadangi visi tinklai ir visi pirkėjai yra prie to pripratę, tai eilinės „dozės“ nedavimas jau gali atsiliepti pardavimams“, – kalbėjo jis.

Specialistas taip pat pastebėjo tendenciją, kad prekybos tinkle „Maxima“ paskutiniu metu jis pastebi nuolaidų procentų mažinimą.

„Jei prieš porą metų, sakykime, alkoholio, 35 proc. nuolaidos buvo normalu, tai prieš metus ar pusmetį tas nuolaidos normalus skaičius pasidarė 30 proc. Šiandien jau pastebiu, kad artėja prie 25 proc.”, – pridėjo L. Šimonis.

Rinkodaros specialistas taip pat čia pastebi analogiją su priklausomybe, kur reikalingas laikas, kol jos atsikratoma.

„Galbūt tas pagijimo procesas ir vyksta. Ar tai daroma su vaikais, ar ne – tai yra ta pati akcija, tik kitokia forma. Vienos formos būna daugiau sėkmingos, kitos – mažiau. Kažkada lipdukų rinkimas buvo labai sėkminga forma, dabar, matyt, jau atsikąsta pakankamai ir šitas „narkotikas“ nebeveikia“, – komentavo specialistas.

L. Šimonis priminė, kad prieš maždaug dešimtmetį itin populiaru buvo rinkti gėrimų kamštelius, tačiau ši akcijų forma atgyveno savo.

„Vaikai yra pakankamai nauja forma ir ji vis dar pasiteisina ir, matyt, kurį laiką dar veiks“, – spėjo pašnekovas.

Rinkodaros specialistas sutinka, kad prekybos tinklams tenka vis labiau ir labiau galvoti, ko naujo įnešti į naujai pristatomą akciją, kad būtų išlaikytas tas pats efektyvumas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (82)