„Facebook“ ir kitos šiam socialiniam tinklui priklausančios paslaugos nustojo veikti apie 18–19 val. Lietuvos laiku – būtent tokiu metu mobiliojo interneto vartojimo kreivė šauna į viršų. Dėl šių sutrikimų vakar augimas buvo kiek lėtesnis nei įprastai, o per patį piką, 20–21 valandą, duomenų suvartojimas buvo vidutiniškai 5 proc. mažesnis nei įprastai tokiu metu“, – sako „Telia“ Tinklo vadovas Arūnas Strolia.

Neveikiant feisbukui, žmonės telefonų nepadėjo į šalį, o tikėtinai vietoj to daugiau ėmė skaityti naujienų portalus, jungė „YouTube“, HBO, „Netflix“ ir kitas vaizdo įrašų platformas bei naudojosi kitomis interneto paslaugomis. Dėl to bendram interneto vartojimui tai turėjo mažesnę įtaką nei buvo galima tikėtis.

Kartu su „Facebook“ pirmadienio vakarą nustojo veikti ir populiari šio socialinio tinklo susirašinėjimo bei vaizdo skambučių platforma „Messenger“. Tai paskatino žmones prisiminti kitus bendravimo būdus – SMS ir balso skambučius. Vien SMS srautas „Telia“ mobiliajame tinkle pirmadienio vakarą pašoko beveik dvigubai ir pasiekė metų rekordą – per valandą piko metu buvo išsiųsta beveik 150 tūkst. SMS žinučių. Visgi balso skambučių naudojant pažangiausią VoLTE technologiją kiekis paaugo nežymiai – jis buvo apie 15 proc. didesnis nei įprastai tokiu metu pirmadieniais.

Pirmadienį, apie 18.30 val. Lietuvos laiku, visame pasaulyje sutriko „Facebook“, „Instagram“, „WhatsApp“ ir „Messenger“ darbas. Šie sutrikimai kai kuriose šalyse tęsėsi apie 7 valandas. Socialinio tinklo atstovai nurodė, kad sutrikimai kilo dėl konfigūracijos pakeitimų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)