Siekdama apsaugoti klientų asmens duomenis, galimybę naudotis paslaugomis laikinai apribojo pati įmonė.

Sprendimą bendrovė priėmė paaiškėjus, kad iškilo rizika, jog mokėjimo metu tam tikri klientų duomenys gali tapti prieinami trečiosioms šalims.

„Tele2“ neturi informacijos, ar tokių atvejų buvo, tačiau klientų ir jų asmens duomenų saugumas yra didžiausias įmonės prioritetas. Apribodama paslaugų teikimą bendrovė šį saugumą užtikrina.

„Tele2“ atsiprašo klientų už nepatogumus ir deda visas pastangas, kad paslaugos įprasta tvarka veiktų artimiausiu metu.

„Siekdama apsaugoti klientų asmens duomenis, galimybę naudotis paslaugomis laikinai apribojo pati įmonė.

Sprendimą bendrovė priėmė paaiškėjus, kad iškilo rizika, jog mokėjimo metu tam tikri klientų duomenys gali tapti prieinami trečiosioms šalims.

„Tele2“ neturi informacijos, ar tokių atvejų buvo, tačiau klientų ir jų asmens duomenų saugumas yra didžiausias įmonės prioritetas. Apribodama paslaugų teikimą bendrovė šį saugumą užtikrina.

„Tele2“ atsiprašo klientų už nepatogumus ir deda visas pastangas, kad paslaugos įprasta tvarka veiktų artimiausiu metu“, – trečiadienio rytą feisbuke informuoja įmonės atstovas Andrius Baranauskas.

„Susisiekimo paslaugos“ feisbuke pranešė, kad viešojo transporto ir automobilių stovėjimo kontrolė informuota ir atitinkamai reaguoja į situaciją – atsižvelgia į aplinkybes, kol vyksta nesklandumų šalinimai.

„O keleivių ir vairuotojų prašome supratingumo ir pagal galimybes naudotis kitais apmokėjimo būdais. Už kelionę viešuoju transportu kol kas atsiskaityti naudojantis Vilniečio kortele ar pirkti bilietą iš vairuotojo, už automobilio stovėjimą atsiskaityti parkomatuose.

Patys taip pat operatyviai atliekame visus reikalingus veiksmus, jog paaiškėjus šiam galimam saugumo incidentui užtikrintume sklandų programėlių veikimą“, – informuoja įmonė.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)