Redakcija jau anksčiau rašė, kad alternatyviųjų degalų įstatyme numatyta, kad Lietuvos savivaldybės iki 2023 m. turi nusistatyti ir pagal poreikį periodiškai atnaujinti mažos taršos zonas miestuose.
Kaip anksčiau „Delfi“ aiškino Susisiekimo ministerija, sprendimus dėl zonos tipo taikymo, ar jose veiks rinkliavų sistema, ar įvažiavimas nebus apmokestinamas, kiekviena savivaldybė priims atskirai, tačiau pagrindiniu jų tikslu išliks taršių automobilių naudojimo mažinimas miestuose.
„Nepriklausomai nuo pasirinkto zonos tipo, pokyčiai miestuose pirmiausiai turėtų paliesti pagal pagaminimo metus seniausius automobilius, pvz., automobilius, pagamintus iki 2000 m., EURO 1 ekologijos standartas“, – anksčiau sakė ministerijos atstovai.
Nežino, kaip elgtis