Didžioji dalis apklaustųjų nurodė, kad pagrindinė priežastis, skatinanti pasirūpinti draudimu, - siekis nelaimės atveju finansiškai apsaugoti šeimą, teigiama banko pranešime.

„Kaip rodo apklausos rezultatai, gyvybės draudimu dažniau draudžiasi 26-45 metų išsilavinę ir didžiausias pajamas gaunantys gyventojai, dažniausiai jie gyvena didmiesčiuose. Pastebime, kad gyvybės draudimo svarba išauga sukūrus šeimą - šios rūšies draudimu yra pasirūpinę daugiau kaip 38 proc. gyvenančių šeimoje. Nurodžiusieji, kad gyvena vieni, gyvybės draudimą renkasi rečiau - jį turi kas ketvirtas šios grupės respondentas“, - pranešime sako „Swedbank“ Privačių klientų tarnybos vadovas Pavelas Ladziato.

Be to, didesnioji dalis (43 proc.) respondentų yra pasirinkę rizikinį draudimą su kaupimu, kur per tam tikrą laikotarpį mokėdami reguliarias įmokas jie gali sukaupti lėšų.

Pagal pranešimą, priežastis, kad gyvybę draustis skatina siekis finansiškai apsaugoti savo šeimą įvykus draudiminiam įvykiui ir noras pradėti kaupti savo ar vaikų saugesnei finansinei ateičiai, įvardijo atitinkamai 72 proc. ir 37 proc. apklausos respondentų.

Tiesa, ne paskutinėje vietoje yra ir gyvenimo būdo veiksnys. Pavyzdžiui, beveik kas ketvirtas (24 proc.) apklausos respondentas vyras nurodė, kad gyvybės draudimą jis pasirinko dėl aktyviai leidžiamo laisvalaikio ir didesnės traumų tikimybės. Tuo metu šią priežastį kaip aktualią jų pasirinkimui įvardijo tik 14 proc. moterų.

Kaip rodo „Swedbank“ apklausos rezultatai, didžiausia respondentų dalis atitinkamą gyvybės draudimo bendrovę yra pasirinkę dėl to, kad iki tol buvo jos klientai.

„Didesnė dalis apklaustųjų (36 proc.) konkrečią draudimo bendrovę renkasi dėl patogumo - šią paslaugą besidraudžiantieji yra linkę įsigyti toje pačioje bendrovėje, kur tvarko kitus kasdienių finansų ar draudimo reikalus. Dar trečdalis apklaustųjų draudimo bendrovę sako pasirinkę dėl pasitikėjimą keliančio prekių ženklo“, - sako P. Ladziato.

Kitos nurodomos priežastys, dėl kurių apklaustieji pasirinko konkrečią draudimo paslaugų bendrovę, yra patrauklios paslaugos sąlygos (24 proc.), kas penkto respondento pasirinkimui įtakos turėjo bendrovės pasiūlyta patraukli kainodara.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)