Pats bankas socialiniuose tinkluose pranešė, kad „šiuo metu dalis klientų gali susidurti su trikdžiais naudojantis banko paslaugomis. Dedame visas pastangas, kad trikdžius pašalintume kuo greičiau. Atsiprašome už patiriamus nepatogumus“.
„Delfi“ skaitytojas sakė, kad jam neleido atsiskaityti „Swedbank“ ir kito banko kortelėmis vaistinėje. Jo žiniomis, problemų kilo ne tik Vilniuje, bet ir Panevėžyje. Kiti negali pasinaudoti „Smart ID“ paslauga.
SEB bankas patikino „Delfi“, kad jokių sutrikimų nepatiria.
„Eurovaistinė“ komentuoja, kad sutrikimai gali būti platesnio masto ir palietę ne tik vaistines, o ir kitus paslaugų teikėjus.
„Mūsų žiniomis, šiuo metu visoje Lietuvoje susiduriama su nesklandumais atsiskaitant įvairių bankų kortelėmis. Mūsų atveju, bendradarbiaudami su partneriais, ieškome sprendimų, kaip šie sutrikimai galėtų būti kuo greičiau sutvarkyti ir mūsų klientai ir toliau galėtų sklandžiai atsiskaityti kortele“, – „Delfi“ teigė „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Kornelija Sakalaitė.
Ji vėliau pranešė, kad atsiskaitymai visomis visų bankų kortelėmis veikia.
„Delfi“ pasiekė signalai ir dėl sutrikimų „Maxima“ parduotuvėse, bet tinklas sako, jog tai buvo pavieniai nesklandumai.
„Visame prekybos tinkle fiksavome tik pavienius ir labai laikinus nesklandumus atsiskaitant „Swedbank“ banko kortelėmis. Šiuo metu jokių trikdžių pirkėjai nepatiria“, – portalui komentavo „Maxima“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento vadovė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.
Skelbiama, kad sutriko ir Elektroninių valdžios vartų veikla, dėl pastarojo sutrikimo vartotojai gali susidurti su nesklandumais, bandydami prisijungti prie kitų elektroninių sistemų.
Pašalinti „Swedbank“ sistemos trukdžiai
Praėjus kone dviem valandoms, pašalinti „Swedbank“ interneto banko nesklandumus sukėlę trukdžiai.
Ketvirtadienio vakarą buvo pranešta, kad daliai šalies vartotojų sutriko „Swedbank“ e.bankininkystės veikla.
Bendrovės atstovo Gyčio Vercinsko teigimu, trikdžius sukėlę sutrikimai įmonės IT sistemoje buvo sėkmingai pašalinti.