Surasti Suvalkuose „Pepco“ parduotuvę centrinėje miesto dalyje, gatvėje, pavadintoje garsaus XIX a. Suvalkijos krašto gydytojo Teofilio Nonievičiaus vardu, ne taip jau paprasta – iškaba virš įėjimo nedidelė, o aplink, kaip įprasta Lenkijoje, jų tiek, kad net akyse mirguliuoja.

Tačiau „Pepco“ vietą išduoda nuo pat atidarymo čia traukiančios jaunos šeimos su kūdikiais vežimėliuose, paūgėjusiais vaikais už rankų.


Viduje erdvės nėra daug, jokios prekių ženklų įvairovės, o pagrindinis akcentas – mažos kainos.

Beje, jos surašytos ne tik zlotais, bet ir kitų šalių, į kurias jau įžengė „Pepco“ valiuta. Bandžiau orientuotis pagal slovakiškas kainas eurais, tačiau jos šiek tiek klaidina. Pavyzdžiui, vyriški marškinėliai be rankovių Lenkijoje kainuoja 14,99 zloto. Perskaičiavus į eurus pagal tos dienos tarpbankinį kursą (4,2173 zloto už eurą), būtų 3,55 euro, tačiau slovakiška kaina – 3,99 euro.


Beje, vyriškų drabužių parduotuvėje pastebėjau visai nedaug – kojinės nuo 1,99 zloto (0,62 euro), tamprūs džinsai už 59 zlotus (13,99 euro) ir tokie patys džinsiniai šortai už 39 zlotus (9,25 euro).

Vyrai vieni čia neateina, tik su šeimomis, o jei ką pagriebia sau dėl mažos kainos, tai tik kol vaikai matuojasi drabužius. Moterys dairėsi į basutes po 14,99 zloto (3,55 euro), matavosi lengvas vasarines sukneles po 29,99 zloto (7,11 euro).

Į liemenėlių skyrių nesibroviau, bet žmona sakė, kad kainos ten mažesnės, negu turguje.


Toks palyginimas – ne atsitiktinis. Kalbinti pirkėjai iš Lietuvos akcentavo, kad tokių kainų, ypač vaikiškų drabužių, ne tik Lietuvos parduotuvėse, bet ir turgavietėse, jie nematę.


„Jeigu „Pepco“ ateis į Lietuvą, pasitempti teks ir turgaus prekiautojams, ir vaikiškais drabužiais prekiaujantiems skudurynams, ir mūsų prekybos centrams. Turės mažinti kainas.

Kas ieško prabangių prekių ženklų, čia neužeina, bet vaikams juk svarbiausia, kad būtų patogu, praktiška ir pigu – šiandien nupirkau, o rytoj jau išaugo. Tie visi namų niekučiai panašūs kaip mūsų „Jysk“ parduotuvėse, tik čia vis tiek pigiau,“ – dalinosi įspūdžiais Odeta iš Kauno, suradusi šią parduotuvę draugės patarta.



Į krepšį ji prisikrovė šliaužtinukų po 9,99 zloto (2,37 euro). Tiek pat kainavo berniukiškas kostiumėlis iš šortų ir marškinėlių arba mergaitiškos tamprės. Marškinėliai – nuo 5,99 (1,42 euro), medvilninė vaikiška suknelė – 14,99 zloto (3,55 euro).


Žaislų skyriuje ilgai neužtrukau, o štai 70 x 130 cm dydžio vonios rankšluostis už 19,99 zloto (4,74 euro) ūkyje pravers.

Nustebino skaidraus stiklo puodelių kaina – vos 0,99 zloto (0,23 euro).
727 „Pepco“ parduotuvės veikia Lenkijoje, Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje ir Rumunijoje, o tinklą valdančios bendrovės centrinė būstinė yra Poznanės mieste.



Arčiausiai Lietuvos sienos yra Suvalkuose ir Augustave įkurtos parduotuvės. „Pepco“ plėtra į mūsų šalį, pasak mano kalbintų pirkėjų iš Lietuvos, labiausiai nudžiugintų vaikus auginančias šeimas, nenorinčias rengti savo atžalų dėvėtais rūbais, bet sunkiai įperkančias naujus. Net jeigu kainos bus ne lenkiškos, o tokios kaip eurais užrašytos etiketėse, skirtose Slovakijos rinkai.


„Jūs net neįsivaizduojate, kaip brangu auginti vaiką Lietuvoje. Gal Vilniuje ar Kaune yra visokių vaikiškų prekių parduotuvių, o pas mus – tik turgus. O ten va šitas pačias lenkiškas prekes matau, tik kaina dvigubai užkelta“, – sakė Asta iš Kalvarijos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (384)