Klientai skundžiasi, kad negali prisijungti prie sąskaitos, atlikti pavedimų.

Pagrindinis internetinės bankininkystės puslapis atsidaro, tačiau, kaip skundžiasi klientai, problemų kyla bandant pasiekti savo sąskaitą ar atliekant veiksmus joje.

Paskambinus SEB banko informacijos telefonu operatoriai informuoja, kad sistemos sutrikimas bankui yra žinomas ir šiuo metu yra likviduojamas.

SEB atstovas spaudai Arvydas Žilinskas apie 12 val. informavo, kad interneto banko sistema buvo sulėtėjusi.

„Šiuo metu Interneto bankas veikia lėčiau nei įprastai. To priežastis - smarkiai išaugęs besijungiančių klientų skaičius. Sutrikimas šiuo metu yra šalinamas, tikimės, kad artimiausiu metu interneto bankas veiks kaip įprastai. Atsiprašome už nepatogumus“, - teigė jis.

Apie 13 val. pabandžius prisijungti prie el. bankininkystės rašoma, kad „paslaugos internetu laikinai neteikiamos“.

SEB el. bankininkystė

Antradienį sutrikimų fiksuota ir SEB bankomatuose. Pavakarę sostinėje prekybos centre „Panorama“ klientai negalėjo pasinaudoti vienu bankomatu. Tuo metu, pavyzdžiui, Vilniaus „Akropolyje“, kaip informuoja SEB banko konsultantai, neveikė vienas iš keturių bankomatų.

A. Žilinskas teigė, kad klientai pasinaudoti kai kuriais bankomatais galbūt negalėjo, nes prieš šventes yra padidėję klientų srautai ir kai kuriuose bankomatuose gali baigtis banknotai, tačiau jie yra nuolat pildomi.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (108)