„Informuojame, kad šiuo metu nėra galimybės mums paskambinti. Taip pat galite patirti trikdžių jungdamiesi prie SEB mobiliosios programėlės“, – socialiniame tinkle „Facebook“ rašo SEB bankas.
Kaip susisiekimo variantą jis siūlo palikti žinutę banke.
„Galite su mumis susisiekti parašydami žinutę interneto banke. Jei norite blokuoti savo kortelę, tai galite padaryti taip pat prisijungę prie interneto banko. Techninius sutrikimus šaliname. Atsiprašome už nesklandumus“, – rašoma pranešime.
Vartotojai po šiuo banko įrašu piktinosi, kad negali prisijungti ir prie pačios SEB interneto svetainės. Apie 17 val. 26 min. jungiantis prie svetainės išties buvo kilę sunkumų, bet vėliau ji pradėjo veikti.
Tikimės papildyti.
SEB banko įrašas: