„Negalima tikėtis sukūrus tam tikras sąlygas, kad verslas jų nesilaikys. Kalbėdamas su politikais, vis primenu, kad politika yra menas. Daug dalykų tarpusavyje susiję, pakeitus vieną dalyką, kitoje vietoje atsiranda pasekmės, kurių gal ir nebuvo prognozuota. Jeigu nustatai, kad kuo mažesnė kaina, tuo geriau, tai ta kaina mažinama visais būdais. Sąnaudos yra pagrindinės medžiagos ir darbuotojai. Jeigu ant medžiagų sutaupyti sudėtinga, ant darbuotojų - paprasčiau. Čia ir atsiranda šešėliniai dalykai. Reikia pereiti nuo mažiausios kainos prie ekonominio naudingumo kriterijaus viešuosiuose pirkimuose“, - kalbėjo V. Sutkus.

„Šešėlio“ mažinimo priemonių, kurios padarytų didesnę įtaką šiam sektoriui, anot V. Sutkaus, Ministrų Kabineto parengtose reformose nėra.

„Vyriausybės reformų siūlymuose, kurie dabar teikiami, aš to nematau. Policinės priemonės yra reikalingos, bet ne tokios efektyvios, kaip sąlygų keitimas“, - sakė LVK prezidentas.

Jo teigimu, ankstyvą pavasarį buvo susitikimas su susisiekimo ministru, ir tada šis kalbėjo optimistiškai.

„Dabar matome, kad tas optimizmas sunkiai realizuojasi. LVK kartu su profesinėmis sąjungomis su ministru pirmininku esame pasirašę nacionalinį susitarimą, manau, kad jo formate mes inicijuosime platesnį problemų aptarimą, nes sektorius po truputėlį smunka žemyn“, - teigė V. Sutkus.

ELTA jau rašė, kad LVK Transporto komisija parengė infrastruktūros sektoriaus apžvalgą, kurioje teigiama, kad, vertinant rinkos pelningumą, 2017 m. bus rekordiškai nuostolingi, rinkos dalyvių apyvartos taip pat mažėja.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)