Galimybė papildomai finansuoti kelius atsirado balandį, kuomet Vyriausybė skyrė 150 mln. eurų valstybinės ir vietinės reikšmės keliams taisyti ir rekonstruoti, siekiant paskatinti kelių verslą COVID-19 pandemijos akivaizdoje.

Tačiau šių lėšų panaudojimas sukėlė klausimų – žiniasklaidoje skelbta, kad lėšas iš 150 mln. eurų paketo Trakų ir Šalčininkų rajonų keliams J. Narkevičius galėjo skirti apeidamas taisykles.

Kaip sakė Kelių direkcijos vadovas Vitalijus Andrejevas, kai kurie projektai Trakų ir Šalčininkų rajonuose, kuriems buvo skirtos lėšos, net nebuvo Kelių direkcijos paraiškoje, be to, jie neatitiko paties ministro nustatytų kriterijų.

Pagal juos 150 mln. eurų papildomų pinigų keliams paketas, Vyriausybės numatytas šalies ekonomikai po krizės atgaivinti, turi būti skirstomas projektams, turintiems jau parengtus techninius projektus, jų rangos sutartys turi būti pasirašytos iki liepos 1-osios, o darbai atlikti iki lapkričio pabaigos.

Anksčiau ministerijos atstovai teigė, kad pinigai bus skirti gyvenviečių gatvių bei jas jungiančių žvyrkelių asfaltavimui, pėsčiųjų, dviračių takams bei kelių saugumo priemonėms, lankytinas, rekreacijos bei kurortines teritorijas jungiančių kelių remontui ar rekonstrukcijai, pavyzdžiui Lyduvėnų geležinkelio tilto privažiavimui.

Be to, tarp prioritetų – pasienio vietovėse esančių kelių, taip pat valstybės ir savivaldybių valdomų kelių į teritorijas, kur kuriamos darbo vietos, remontas ar rekonstrukcija.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)