Šeštadienį Pekine prasideda tarptautinis forumas „Viena juosta, vienas kelias“, kuriame R. Masiulis kalbės apie Klaipėdos jūrų uosto plėtros planus, alternatyvų traukinių maršrutą Kinija–Europa per Lietuvą, naudojantis integruotu įvairiarūšiu transportu ir europinės vėžės „Rail Baltica“ privalumais.

„Dvišalė partnerystė transporto ir logistikos srityse mums labai svarbi, nes Lietuva siekia tapti Kinijos ir Europos jungtimi bei patikima „Šilko kelio“ ekonominio bendradarbiavimo partnere. Mes taip pat palaikome Kinijos tikslą tobulinti transporto infrastruktūrą tarp Rytų ir Vakarų, kad susisiekimas su „Vienos juostos, vieno kelio“ regionais būtų saugus, sklandus ir greitas. Turėdami įvairiarūšių terminalų Šeštokuose ir Palemone pajėgumus, siūlysime jais naudotis aptarnaujant augančius Kinija–Europa konteinerinių traukinių srautus“, – pranešime sakė R. Masiulis.

Iki gegužės 17 dienos truksiančio vizito metu jis taip pat susitiks su Kinijos transporto ministru Li Xiaopengu, Kinijos geležinkelių kompanijos bei Nacionalinės plėtros ir reformų komisijos ir verslo atstovais.

Delegacijoje, be to, yra Klaipėdos uosto direkcijos, „Lietuvos geležinkelių“ ir Klaipėdos laisvosios ekonominės zonos valdymo bendrovės atstovai.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (59)