Į DELFI redakciją kreipėsi skaitytoja Sandra. Ji pasakojo visai neseniai skaudžiai nukentėjusi nuo „Bitės“ mobiliojo ryšio tiekėjo, tad norėtų įspėti kitus vartotojus, kad jiems nenutiktų taip, kaip jai.

„Prieš 2 metus pirkau mobiliojo ryšio aparatą su visų rūšių draudimu – nuo sumušimų, suliejimų ir pan. Neseniai telefonas sušlapo, o nunešus į draudimą taisyti pasakė, kad taisymas jiems per brangus, tad duos kitą, naują aparatą. Kadangi mano modelio neturėjo, gavau kitą, aišku, gerokai prastesnių parametrų.

Bandžiau tartis, kad grąžintų už draudimą sumokėtus pinigus, nes jų pasiūlymas manęs netenkina, tačiau „Bitė“ liepė kreiptis į draudimą, o draudimas – į „Bitę“, – pasakojo nusivylusi klientė.

Neturėdama laiko žaidimams šiame užburtame rate ji sutiko paimti prastesnį telefoną. Tačiau jos laukė dar vienas nusivylimas.

„Lyg būtų maža to, kad likau be savo telefono, „Bitės“ salone pasakė, kad garantinis talonas naujam aparatui nebus suteiktas. Parašiau laišką bendrovei ir gavau atsakymą, kad garantija priklauso kiekvienam naujam telefonui, nes jį skiria gamintojas.

Su tuo laišku vėl ėjau į saloną, bet garantinio nesuteikė, liepė laukti kelias dienas, kol darbuotoja aptars situaciją su atstovybe Vilniuje. Po savaitės vaikščiojimų, išvada: garantinis nepriklauso... Galiausiai, po 2 savaičių naudojimo, telefono aparatas išsijungė ir daugiau neįsijungė. Taigi, likau ir be už aparato draudimą sumokėtų beveik 300 Eur, bet ir be telefono“, – nusivylimo neslėpė moteris.

Bitė Lietuva“ pripažino klaidą.

„Atsiprašome klientės – šiuo atveju įvyko nesusikalbėjimas dėl garantinio aptarnavimo. Pakeistam telefonui jis galioja. Artimiausiu metu susisieksime su kliente asmeniškai ir pasirūpinsime telefono garantiniu aptarnavimu“, – komentavo bendrovės rinkodaros vadovas Arūnas Mickevičius.

Jo teigimu, klientams, besinaudojantiems draudimo paslauga, bendrovė siūlo naują, panašios vertės telefoną tokiu atveju, kai senojo detalių gauti negalima arba taisymo darbai kainuotų brangiau nei pats telefonas.

„Iki draudiminio įvykio klientė naudojo kelių metų senumo telefoną „Samsung Galaxy Alpha“, todėl į tokį patį modelį jo pakeisti negalėjome, o taisymo darbai viršijo jo vertę. Taigi, pasiūlėme šių metų „Samsung Galaxy A3“, kuris daugeliu parametrų lenkia jos turėtą senesnį modelį, t. y. atsparus vandeniui, turi geresnę kamerą, geresnę bateriją ir kt.“ – aiškino vadovas.

Paprašytas paaiškinti kitus telefonų draudimo niuansus jis teigė, kad „Bitės“ įrenginių draudimas dengia šias žalas: atsitiktinę žalą (netyčinis įrenginio sugadinimas, sulaužymas); skysčio ar vandens padarytą žalą; apiplėšimą; vagystę iš automobilio; išlaidas (iki 500 Eur) dėl neteisėtų skambučių, žinučių ar mokamų programų įdiegimo, atliktų iš pavogto telefono.

„Pagrindinės priežastys, kodėl draudimas negalioja – tai kliento tyčia padaryta žala savo įrenginiui; naudojimasis juo nesilaikant gamintojo instrukcijų, telefono vagystės atveju – netinkamas rūpinimasis jo saugumu. Konkrečias situacijas galima rasti draudimo taisyklėse“, – vardijo A. Mickevičius.

Anot jo, draudimo paslauga galioja tol, kol mokamos mėnesinės įmokos. Nutikus draudiminiam įvykiui, klientas per 48 val. turėtų kreiptis į klientų aptarnavimo centrą telefonu ir atsakyti į kelis su draudimo įvykiu susijusius klausimus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (94)