Būsimus degalinių tinklo planus atskleidžia sostinės Gedimino pr. iškabintos iškabos, kuriomis informuojama, kad šioje vietoje duris atvers „Statoil“ parduotuvė. Vienintelis skirtumas nuo įprastinių „Statoil“ vietų – čia nenusipirksite degalų.

„Statoil“ marketingo ir komunikacijos vadovas Lietuvoje Povilas Vinžanovas teigė, kad idėja atidaryti „Statoil“ prekės ženklo parduotuvę kilo po sėkmingų maisto ir gėrimų pardavimų degalinėse.

„Sukūrėme atskiros „Statoil“ parduotuvės analogišką koncepciją, kurią norime išbandyti. Tai savarankiška parduotuvė, tokia pat, tik be degalinės, įrengta didelių pėsčiųjų srautų zonoje, pavyzdžiui, miesto centre“, - kalbėjo jis.

Norvegiško prekės ženklo parduotuvė sukurs konkurenciją greito maisto prekybos taškams ir kavinėms, tokiems kaip „McDonald's“, „Hesburger“, „Coffee Inn“ ar „Vero Cafe“.

P. Vinžanovas pasakojo, kad maisto ir kavos pardavimai „Statoil“ degalinėse pasiteisino tiek miestų, tiek užmiesčių degalinėse. Todėl tikima, kad degalinės klientai užsuks ir į šio prekės ženklo parduotuvę, kur degalais nebus prekiaujama.

Pirmąją parduotuvę planuojama atidaryti 2015 m. pirmąjį ketvirtį.

Apie ateities planus ir parduotuvių skaičiaus didinimą kol kas „Statoil“ atstovas nekalba. Iš pradžių bus bandoma pažiūrėti, ar pasiteisins parduotuvė sostinės centrinėje gatvėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (209)