aA
Lietuvos startuolis „Omnisend“, teikiantis daugiakanalio marketingo automatizavimo paslaugas elektroninės komercijos įmonėms, klientų pasitenkinimo srityje lenkia tokius technologijų sektoriaus gigantus kaip „Amazon“ ar „MailChimp“. Didžiausių pasaulio technologinių kompanijų sėkmė matuojama ne tik finansiniais rodikliais ar vartotojų skaičiumi, bet ir tuo, kiek klientai yra linkę rekomenduoti įmonės teikiamą paslaugą ar produktą kitiems, rašoma įmonės pranešime žiniasklaidai.
Omnisend biuras
© Bendrovės archyvas

Lyginant su rinkos vidurkiu – „Omnisend“ klientai, kurių didžioji dalis įsikūrę JAV bei Didžiojoje Britanijoje, yra gerokai dažniau linkę rekomenduoti lietuviško startuolio paslaugas kitiems. Vidutinis „Omnisend“ NPS (ang. k. – net promoter score) rodiklis siekia 70 balų, tuo tarpu technologinių įmonių rinkos vidurkis – vos 57 balai. NPS – pasaulinis matavimo standartas, plačiai taikomas įvairių sektorių įmonių visame pasaulyje ir matuojantis būtent tai, ar vartotojai yra linkę produktą rekomenduoti kitiems.

„Dirbame itin konkurencingame sektoriuje, todėl klientų atsiliepimai mums – labai svarbūs. Kad galėtume ne tik juos sekti, bet ir suprasti, kaip atrodome lyginant su kitomis sektoriaus įmonėmis – prieš keletą metų pradėjome vertinti NPS rodiklį. Tai – pasaulinis matavimo standartas, kurio metodologijoje akcentuojama būtent kompanijos teikiama paslauga ar produktas, o ne, pavyzdžiui, geras klientų aptarnavimas“, - komentuoja vienas iš „Omnisend“ įkūrėjų bei vadovas Rytis Laurinavičius.

Rytis Laurinavičius
Rytis Laurinavičius
© Asmeninio albumo nuotr.

Remiantis portalo NPSbenchmarks.com duomenimis, panašias paslaugas kaip „Omnisend“ teikiančios, šiuo metu didžiausios pasaulyje naujienlaiškių siuntimo platformos „MailChimp“ NPS balas siekia 50. Elektroninės prekybos giganto „Amazon“ rodiklis – 61 balas. Geriausiai, atsižvelgiant į tai, kiek klientai yra linkę rekomenduoti įmonę bei jos produktą kitiems, šiuo metu pasaulyje vertinama „Tesla Motors“ su 97-iais NPS balais.

Svarbu turint globalių ambicijų

Pasak „Omnisend“ vadovo R. Laurinavičiaus, matuoti savo NPS balą itin svarbu tada, jei verslas turi ambicijų augti globaliu mastu. Kuo anksčiau kompanija geba įvertinti savo paslaugos naudą klientams – tuo aiškiau gali apsibrėžti augimo perspektyvas ir greitai reaguoti į kylančias problemas. Be to, NPS – kone dažniausiai naudojama standartizuota sistema, kurią nesunku pačioms įsidiegti net ir jaunoms, pradedančioms įmonėms, startuoliams.

„Dažna klaida, kurią daro ne tik jaunos įmonės, bet ir gerokai labiau pažengę verslai – blogų atsiliepimų bei vertinimų baimė ir net vengimas. „Omnisend“ patirtis rodo, jog neigiamus komentarus reikia susirinkti kuo anksčiau. Klientai šiais laikais gali greitai, lengvai ir laisvai reikšti savo nuomonę apie paslaugas bei produktus daugybėje internetinių platformų, fiksuoti savo nuomonę reitinguose bei taip daryti tiesioginę įtaką komercinei sėkmei. Būtent todėl neigiamus atsiliepimus reikia susirinkti kuo anksčiau, kol jie neperauga į nepasitenkinimą, ir, kas svarbiausia, greitai į juos reaguoti“, - sako R. Laurinavičius.

„Omnisend“ – vienas iš nedaugelio pelningų, savarankiškai išsilaikančių startuolių Lietuvoje. Ketvirtus metus veikiančios įmonės pardavimo pajamos 2017-aisiais perkopė 1 mln. Eurų. Lietuviško startuolio paslaugomis šiuo metu naudojasi daugiau kaip 40 tūkst. el. parduotuvių iš 130-ies šalių. Apie 50 proc. „Omnisend“ klientų yra JAV, dar 20 proc. – Didžiojoje Britanijoje.

Šiemet įmonė planuoja plėstis ir didinti darbuotojų skaičių apie 50 proc. Iki praėjusių metų lapkričio „Omnisend“ buvo žinoma „Soundest“ vardu.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Į „Danske Bank“ pinigų plovimo skandalą galimai įsivėlę daugiau bankų

Buvęs „ Danske Bank “ darbuotojas Howardas Wilkinsonas, padėjęs atskleisti pinigų plovimo...

„Disney“ ir „Fox“ sandoris gavo Kinijos pritarimą (2)

„ Walt Disney Co“ pirmadienį gavo besąlyginį Kinijos reguliuotojų pritarimą, leidžianti...

„Airbnb“ sustabdė būstų nuomą žydų gyvenvietėse Vakarų krante (1)

Būstų nuomos įmonė „ Airbnb Inc“ pirmadienį pranešė stabdanti būstų nuomą žydų...

Kylant nerimui dėl „Apple“ ir pasaulio prekybos, Volstrito akcijos patraukė žemyn (3)

Pirmadienį Volstrito akcijos čiuožė žemyn, kilus nerimui dėl sumažėjusios „iPhone“...

Ne visi lietuviai norėtų dirbti trumpiau už tą patį atlyginimą (119)

Didžioji dauguma lietuvių norėtų, kad jų darbovietė sutrumpintų darbo valandas , palikdama tą...

Top naujienos

Puteikis: esu patyręs praktiškai viską, kuo gyvena daugelis lietuvių (355)

„Aš ne tik kad žinau, kas yra turėti polinkį alkoholiui, žinau, kaip tai susitvarkyt, žinau...

Šakalienė: jaučiuosi kaip košmariškame sapne (803)

Seimo narė Dovilė Šakalienė viešai nekomentavo jai metamų kaltinimų, esą ji už Norvegijos...

Makabriškomis laidotuvėmis garsėjantys tibetiečiai šlykštisi mums priimtinu laidojimo būdu (43)

Lietuviui pavyko nuvykti į griežtai kontroliuojamą Tibetą, nors ten laisvai keliauti draudžiama....

Orai: sinoptikai perspėja – kelius kai kur jau dengs ledukas

Lapkritis persirita į paskutinį dešimtadienį ir, panašu, artėja prie jam būdingų orų.

Nuostolių užkluptas Jankauskas tiki jaunimu ir A lygos žaidėjais: mums nėra ko bijoti specialiai iš Belgrado (32)

Antradienį vakare Lietuvos futbolo rinktinė užbaigs kovas debiutiniame Europos tautų lygos...

Prasidėjo masiniai darbuotojų atleidimai: kam labiausiai verta sunerimti (136)

Praeitą savaitę Užimtumo tarnyba pranešė apie Lietuvos įmonėse numatomus masinius darbuotojų...

(Ne)skanūs lietuvio nuotykiai Berlyne: teko valgyti skalbykloje, autobuse ir net pasakų namelyje (9)

Dažniausiai keliaudami kur nors pavalgyti galvojame tik apie maistą – kad jis būtų skanus,...

Pirmadienį sutriko „Messenger“ veikla (8)

Pirmadienio vakarą sutriko „ Facebook Messenger “ veikla visame pasaulyje.

Kastytis Kerbedis atvirai prabilo apie karjeros pabaigą: aš jau noriu pabaigos, noriu į pensiją (23)

Pagauti sėkmės paukštę pavyksta daug kam, tačiau ją išlaikyti delnuose ilgiau nei akimirką...

Kraupus įvykis Jonavos r.: dingęs be žinios vyras rastas nužudytas savo namų teritorijoje sulaikytas įtariamasis (8)

Kauno policija informavo, kad pirmadienį buvo rastas nužudyto vyro kūnas, kuris buvo ieškotas kaip...