Ribojimai – geriau nei uždarymas

Sveikatingumo klubų asociacijos vadovas bei „Impuls“ ir „Lemon“ sporto klubų vadovas Vidmantas Šiugždinis kalbėjo, kad techninių kliūčių tikrinant galimybių pasą kilti neturėtų, tačiau didelis klausimas, kokį poveikį tai turės klientų srauto mažėjimui.

„Kalbant apie techninius dalykus, vienam klientui patikrinti ir priskirti galimybių pasą, kad jis juo galės naudotis tol, kol jis galios, užtrunka apie 20 sekundžių. Tai nėra sudėtingas techninis sprendimas, tačiau daug sudėtingesnis klausimas, kiek žmonių dėl to turės apriboti savo apsilankymus sporto klubuose.

Sporto klubai atsidarė gegužės mėnesį ir veikė vasarą, kai žmonės mažiau lankosi sporto klubuose, dabar oras atvėso, šiuo metu yra matomas tam tikras žmonių suaktyvėjimas, žmonės pradėjo domėtis, grįžta sportuoti, tad klausimas, kiek iš jų to padaryti negalės ir turės sustoti dėl to, kad neturi galimybių paso“, – svarstė jis.

Vadovas teigė suprantantis, kad sporto klubai šiuo metu neturi kito pasirinkimo, kaip aptarnauti tik tuos klientus, kaip numato įstatymai ir tikino, kad visgi tai yra geriau nei sporto klubų uždarymas.

„Bet dabartinės situacijos toli gražu negali lyginti su tuo, kaip buvo prieš pandemiją. Galimybių pasų tikrinimas – geriausias iš blogiausių variantų“, – sakė jis ir skaičiavo, kad sporto klubai, dėl to, kad klientai neturi galimybių paso, gali prarasti apie 20-30 proc. savo dar prieš įsigaliojant ribojimams turėtų klientų.

„Bet mes tikimės, kad tas skaičius vykstant vakcinacijai kiekvieną dieną po truputį mažės.

Kitas dalykas, po truputį sugrįš tie, kurie jau buvo pasiskiepiję ar prasirgę, tačiau iki šiol bijojo ateiti. Taip pat ruduo yra aktyvusis sezonas, kada žmonės aktyviau susidomi sportu sporto klube. Taip, kad bus sugrįžtančių, kurie tai kompensuos“, – kalbėjo vadovas.

Kol kas, kaip jis aiškino, pirmoje dienos pusėje nepatenkintų klientų išvengti pavyko.

„Įdėmiai stebime situaciją, nuolatos kalbamės su klubų vadovais visuose miestuose. Diena prasidėjo ramiai. Kol kas procesai vyksta sklandžiai, netikėtumų nebuvo.

Matysime, kas bus toliau, nes vakarinis žmonių srautas yra didesnis, žmonės daugiau sportuoja vakare – 17-19 val. tai įdomu, ar nesusidarys kokios eilutės“, – svarstė jis.

Impuls nuotr.

Vadina daliniu karantinu

Sporto klubo „Good life fitness“ vadovas Mantas Balčiukynas kalbėjo, kad kol kas pasakyti, kiek klientų sporto klubas galėtų prarasti dėl naujų ribojimų, sunku.

„Neįsivaizduoju, kokiais būdais įmanoma būtų tai nustatyti, bet tai paveikia tiek esamus klubo narius, tiek potencialą parduoti naujas narystes.

Kadangi mes niekada nesužinosime, kiek būtume galėję parduoti naujų narysčių, jei nebūtų buvę apribojimų, tai mes nesužinosime ir poveikio.

Vienareikšmiškai, tai poveikis bus ir labai gaila, kad mes tą poveikį patirsime patį pirmą mėnesį“, – sakė jis ir aiškino, kad rugsėjis yra pirmas mėnuo nuo 2019-ųjų žiemos, kada sporto klubai galėjo turėti pelningą, o ne nuostolingą veiklą.

„Visas periodas iki to buvo paveiktas COVID-19. Arba buvome uždaryti, ar tai buvo vasaros mėnesiai, bet visas laikotarpis buvo nuostolingas sporto klubams.

O dabar turime pirmą realią progą veikti pelningai po pusantrų metų pertraukos, o dabar ta galimybė sumažėja iki minimumo dėl papildomų ribojimų. Mes pasigendame pagalbos priemonių įvedus dalinį karantiną, nes tai yra dalinis karantinas daliai žmonių“, – sakė jis.

Tikisi 30-40 proc. klientų srauto sumažėjimo

„Gym plius“ operacijų vadovas Mantas Badikonis tikino, kad pirmadienį klientų srautas, lyginant su praėjusiu pirmadieniu, buvo sumenkęs beveik 50 proc.

„Visiems aktyviems savo klientams praėjusią savaitę išsiuntėme elektroninius laiškus, kuriuose pateikėme visą, su galimybių paso ribojimu susijusią informaciją.

Šiandiena dar kartą visus klientus informuosime SMS žinute, kad mes laikomės visų LRV nurodymų ir esame atviri 24/7 bei priimsime visus turinčius galimybių pasą, taip paskatindami naudotis mūsų paslaugomis“, – komentavo jis.

Taip pat M. Badikonis patikino, jog sporto klubas tikisi apie 30-40 proc. klientų srauto sumažėjimo.

„Jei toks scenarijus išliks ilgu periodu – tai bus kritinis veiksnys veiklos tęstinumui“, – sakė atstovas.

Siūlo kelias išeitis

V. Šiugždinis, paklaustas, kas, kalbant apie „Impuls“ ir „Lemon“ sporto klubų klientus, laukia tų, kurie turi abonementus, tačiau neturi galimybių paso, vadovas sakė, kad tokių asmenų laukia kelios išeitys.

„Pirmoji – tai galime pasiūlyti nuotolines treniruotes, kaip ir siūlėme per karantiną, kitas – žmonės gali perrašyti narystę kitiems asmenims, taip pat narystę, pagal savo abonemento tipą, galima stabdyti.

Mes apie tai, kad priimsime žmones tik turinčius galimybių pasą skelbėme rugsėjo pradžioje, bet kol kas didžiulių į vieną ar kitą pusę klientų svyravimų nebuvo. Kol kas didelius skaičius narysčių nebuvo sustabdytos.

Žinoma, pasižiūrėsime, ar to nebus jau prasidėjus ribojimams“, – sakė jis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (350)