Vokietijos civilinės aviacijos administracija sutinka, kad toliau galiotų skrydžių operatoriaus licencija, taigi bus tęsiami visi „Small Planet Airlines GmbH“ skrydžiai, informuoja centreforaviation.com.

Pati įmonė teigia, kad „Small Planet Airlines Germany“ nusprendė sparčiai plėstis, tačiau plėtra nesiklostė, kaip planuota.

„Pernai bankrutavus „Air Berlin“, atsirado niša kitiems oro vežėjams, taigi „Small Planet Airlines Germany“, siekdama pasinaudoti rinkoje atsiradusiomis naujomis galimybėmis, nusprendė kasmet plėstis beveik dvigubai. Tačiau dėl kelių veiksnių kompanijai nepavyko sėkmingai įgyvendinti šių planų – vėlai pristatytų lėktuvai prieš prasidedant vasaros sezonui, darbuotojų trūkumas rinkoje, nepatikimų orlaivių su įgula nuoma ir neprognozuojami techniniai nesklandumai stipriai pakenkė intensyviam grafikui, atsirado skrydžių tvarkaraščio sutrikimų, o dėl to padidėjo išlaidos. Pagal Vokietijos įstatymus, dėl finansinių nuostolių Vokietijos aviakompanija priversta pradėti restruktūrizavimo procesą. Bet net ir vykstant restruktūrizacijai, kompanija tęs veiklą, – teigė „Small Planet Group“ vadovas Vytautas Kaikaris ir pridūrė: „Šiuo laikotarpiu visi laikomės išvien, kad restruktūrizavimas baigtųsi geriausiu įmanomu rezultatu mūsų darbuotojams, klientams ir partneriams.“

„Small Planet Airlines Germany“ yra dukterinė lietuviško kapitalo „Small Planet Airlines“ įmonė Vokietijoje. Įmonė Vokietijoje veiklą vykdo nuo 2016 m.: įvairiems kelionių organziatoriams siūlo skrydžių paslaugas į Viduržemio jūros regioną, Egiptą ir Kanarų salas. Įmonė valdo 9 orlaivius ir vykdo skrydžius iš Hamburgo, Hanoverio, Kelno, Leipcigo, Paderborno, Hurghados ir Amsterdamo.

„Mūsų turimais duomenimis, daugiau nei 20 tūkst. keleivių iš „Small Planet Airlines“ laukia kompensacijų dėl vėluojančių skrydžių, Vokietijos portalui reisevor9.de teigė „EUflight“ vadovas Larsas Watermannas.

Lietuvoje situacija kita?

„Small Planet Airlines“ pranešime rašoma, kad Lietuvoje situacija kitokia ir įmonė veikia sėkmingai bei pelningai. „Vasarą išvykstamojo turizmo srautai iš Lietuvos buvo rekordiniai – vien per pirmus aštuonis metų mėnesius pervežėme 385 tūkst. keleivių arba 30 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Išaugęs keliautojų aktyvumas lėmė ir augančias bendrovės pajamas – preliminariais duomenimis, per pirmus aštuonis šių metų mėnesius „Small Planet Airlines“ Lietuvoje pasiekė geresnį finansinį rezultatą nei tuo pačiu periodu 2017-aisiais“, – pranešime cituojamas įmonės vadovas Kristijonas Kaikaris.

Vadovo teigimu, keleivių srauto augimo tikimasi ir toliau. „Small Planet Airlines“ vykdys skrydžius populiariausiomis kryptimis į Kanarų salas, Egiptą, JAE, slidinėjimo kurortus. Kaip ir kiekvieną sezoną, su partneriais keleiviams pasiūlysime naujienų – skrydžius į Jordaniją bei Tunisui priklausančią Džerbos salą. Džiaugiamės, kad vasarai įsibėgėjus mūsų veikla pasiekė gerą lygį – rugpjūčio mėnesį „Small Planet Airlines“ 15 minučių punktualumo rodiklis skrydžiams iš Vilniaus siekė 92 proc. ir buvo vienas geriausių industrijoje. Vėlavimų, ilgesnių nei 3 val., šią vasarą patyrėme vos 1,53% – per pastaruosius beveik du mėnesius tokių apskritai buvo tik vienas“, – pasakojo K. Kaikaris.

Tiesa, DELFI ne vieną kartą rašė, kad šiam skrydžių operatoriui šiemet ypač nesisekė dėl vėluojančių skrydžių ir dėl to oro uostose net po keliolika valandų įstrigusių keleivių. Keleiviai skundėsi, kad jiems nebuvo suteikiama pakankamai informacijos, nepasiūloma maisto arba vandens.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)