Vengrijos pigių skrydžių bendrovės „Wizz Air“ lėktuvas trečiadienio vakarą Vilniuje turėjo pakilti 20.35 val. ir Milane nusileisti 22.20 val. Tačiau, kaip Delfi pasakoja jame buvęs keleivis, nesklandumai prasidėjo dar Lietuvos sostinės oro uoste.
Keleiviams sulipus į lėktuvą, pilotas pranešė, kad skrydžio teks palaukti papildomą valandą, kadangi kaip tik tuo metu kilo NATO viršūnių susitikimą paliekančio JAV prezidento Joe Bideno lėktuvas.
Autobusuose pritrūko vietos
Visgi vėliau paaiškėjo, kad tai buvo mažiausias nesklandumas, susijęs su šiuo skrydžiu. Pagaliau palikus Vilnių ir pasiekus Milaną, lėktuvas pusvalandį suko ratus virš oro uosto, kol keleiviai galiausiai buvo informuoti, kad dėl prastų oro sąlygų teks leistis Nicoje, Prancūzijoje.
„Dar po gerų 40 minučių nusileidome Nicoje, o pirmas piloto pažadas buvo, kad pasipildysime degalų atsargas ir vėl skrisime atgal į Milaną. Praėjus dar valandai buvo pasakyta, kad oro sąlygos nepagerės, todėl liekame Nicoje, tačiau bus surasti autobusai, kurie mus perveš į Milaną“, – pasakojo lėktuve buvęs keleivis.

Pasak jo, po pusantros valandos laukimo orlaivyje, buvo pranešta, kad autobusai jau atvyko, tačiau tuomet prasidėjo tikras chaosas. Dalis žmonių pajudėjo oro uosto išėjimo link, kiti ėjo laukti savo bagažo, o atvykus į autobusų stotelę, paaiškėjo, kad į transporto priemones pretenduoja dar ir Nicoje įstrigę visai kitos oro bendrovės „EasyJet“ keleiviai.
„Oro bendrovės „Wizz Air“ atstovai ir dauguma Nicos oro uosto darbuotojų jau buvo palikę savo darbo vietas, nes buvo vėlus metas. Situaciją dar bandė kontroliuoti likęs oro uosto personalas, kuris stengėsi susisiekti su „Wizz Air“ atstovais. Pastarieji iš pradžių žadėjo, kad nakčiai suteiks viešbutį, o iš ryto bus ir naujas autobusas į Milaną. Paskui buvo pasakyta, kad viešbučio visgi nebus. Vienintelis dalykas, kurį gavome, buvo vanduo buteliukuose“, – piktinosi keleivis.
Jis teigia ne tik turėjęs praleisti naktį Nicos oro uoste, į Milaną turėjęs savarankiškai keliauti traukiniais ir praradęs pinigus, kurie jau buvo sumokėti už nakvynę šiame Italijos mieste, o visi bandymai susisiekti su „Wizz Air“ klientų aptarnavimo specialistais ir pareikalauti kompensacijos baigėsi nesėkme.
„Wizz Air“ atsiprašo
Tuo metu „Wizz Air“ atstovai Delfi teigia, kad liepos 12 d. numatytą skrydį iš Vilniaus į Milaną teko nukreipti į Nicą dėl netikėtų oro sąlygų, o dėl laisvų autobusų trūkumo nebuvo įmanoma tą pačią dieną užtikrinti skubaus keleivių pervežimo į Milaną.
„Paveiktiems keleiviams elektroniniu paštu buvo pranešta, kad jiems bus kompensuota pagrįsta suma už apgyvendinimo ir transporto išlaidas, patirtas dėl skrydžio nukreipimo. Autobusai buvo suorganizuoti ir išvyko iš Nicos liepos 13 d. apie 11 val. vietos laiku, o apie tai keleiviai buvo informuoti SMS žinutėmis anksčiau ryte“, – nurodo „Wizz Air“.
Bendrovė atsiprašo dėl šios situacijos nukentėjusių keleivių ir primena, kad keleivių, įgulos ir orlaivio saugumas yra svarbiausias jos prioritetas.