„Kaip Seimo aplinkos apsaugos komiteto narys manau, kad tai galima vadinti registracijos mokesčiu. Jeigu automobilis nevažiuoja, stovi, jis ir neteršia aplinkos. Nauji automobiliai, nors ir galingesniais varikliais, naudoja kur kas mažiau kuro nuvažiuoti tam pačiam atstumui. Vėlgi, tarša niekaip nesusijusi su automobilio variklio galingumu. Kur kas teisingiau, mano nuomone, būtų apmokestinti degalus. Jeigu naudoji degalus, tai reiškia naudoji ir automobilį“, – pirmadienį spaudos konferencijoje Seime svarstė A. Skardžius.

Jis taip pat užsiminė apie galimybę apmokestinti prabangius automobilius.

„Mūsų nuomone, jei ne taršos mokestis, jeigu mes kalbame apie registraciją, tai būtų galbūt teisingiau apmokestinti prabangius automobilius, kurių vertė didesnė negu 50 tūkst. eurų. Tai būtų socialiai teisingiau“, – sakė A. Skardžius, pastebėjęs, kad ypač didžiuosiuose šalies miestuose daug važinėja prabangių automobilių.

Praėjusią savaitę Seimas grąžino tobulinti Aplinkos ministerijos siūlymą įvesti automobilių taršos mokestį.

Aplinkos ministerija siūlė įvesti mokestį, kurį mokėtų pirmą kartą Lietuvoje įregistruotos transporto priemonės valdytojas. Taršiomis transporto priemonėmis laikomos tos transporto priemonės, kurios turi benzinu ar dujomis varomą variklį, kurio anglies dioksido (CO2) išmetimai viršija 130 g/km, ir dyzelinu varomą variklį, kurio CO2 išmetimai viršija 115 g/km.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)