Kaip rašoma įstatymo projekte, kadangi informacinių sistemų galimybės apima ne tik buhalterinių įrašų tvarkymą, bet leidžia formuoti dokumentus, ataskaitas, atlikti kontrolę ir kitas funkcijas, įstatymo projekte siūloma nurodyti, kad nurodytų VSS buhalterinė apskaita būtų tvarkoma naudojant jiems parinktą finansų valdymo informacinę sistemą.
Šią sistemą arba sistemas turėtų parinkti Vyriausybė arba savivaldybių administracijų direktoriai.

Siūloma, kad parinktą finansų valdymo informacinę sistemą naudotų ne tik tie VSS, kurių buhalterinę apskaitą priimtas sprendimas tvarkyti centralizuotai, bet ir kiti VSS, taip užtikrinant optimalių buhalterinės apskaitos procesų įdiegimą, gaunamos informacijos kokybę ir atskirų informacinių sistemų palaikymo sąnaudų sumažinimą.

Siekiant, kad savivaldybės turėtų galimybę pasinaudoti valstybės sukurta bendra finansų valdymo informacine sistema ir taip išvengtų papildomų išlaidų plėtodamos savo turimas informacines sistemas, savivaldybėms nustatytas keleriais metais vėlesnis įstatymo įgyvendinimo terminas - iki 2022 m. sausio 1 d.

Pasak Finansų ministerijos, įstatymo projektas parengtas, siekiant spręsti neefektyviai naudojamų išteklių buhalterinei apskaitai tvarkyti problemą.

Vyriausybė šiems siūlymams jau yra pritarusi.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)