Kaip teigiama banko pranešime, įdiegęs naują IT platformą, SEB atnaujins interneto banką – bus keičiamas jo dizainas ir dalis funkcijų, daugiau finansinių paslaugų bus galima tvarkyti savarankiškai internetu.

„Įdiegus IT platformą mūsų klientai turės daugiau naujų galimybių. Pavyzdžiui, interneto banke klientai patys galės keisti įvairius mokėjimo kortelių nustatymus, atsiskaitymo limitus, prireikus, – blokuoti kortelę, o pamiršę – pasižiūrėti jos PIN kodą.

Taip pat internetu bus galima patogiau tvarkyti kaupiamuosius indėlius, vertybinius popierius ir investicijas. Verslo klientai interneto banke galės pateikti įvairias kredito paraiškas, užsisakyti naują verslo kortelę“, – teigia SEB banko prezidento pavaduotojas, Pagalbos verslui tarnybos ir finansų direktorius Aivaras Čičelis.

Pasak jo, naujos IT platformos diegimą paskatino pasikeitę klientų poreikiai.

„Dabartinei mūsų platformai yra 10 metų, ją įdiegėme 2009 metais (...). Finansų rinkos atrodė kitaip, klientų poreikiai atrodė kitaip (...), atėjo laikas mums atsinaujinti. (...) SEB bankas turės vieną IT sistemą per visas Baltijos valstybes. Tai atvers naujas galimybes mūsų klientams ir veiklos efektyvumui“, – spaudos konferencijoje pirmadienį sakė jis.

SEB banko prezidento pavaduotojo teigimu, ši sistema pradėta diegti 2017 metų rudenį, procesas užtruko 2,5 metų. Investuota, pasak jo, per šį laikotarpį apie 40 mln. eurų, dirbo per 700 darbuotojų.
SEB Baltijos šalių IT centro vadovas Jonas Gudmundsson‘as aptarė naujos IT platformos diegimo etapus.

„Penktadienį bus pradėtas ruošti duomenų perkėlimas, laikinai sustabdysime paslaugų teikimą. Šeštadienį perkelsime duomenis iš senosios sistemos į naują, tikslinsime perkeltus duomenis. Sekmadienį, vasario 16 dieną, tikrinsime, kaip veikia paslaugos naujojoje sistemoje. Perkelsime kortelių duomenis ir atkursime paslaugų prieinamumą“, – sakė jis.

SEB informuoja, kad, diegiant naują IT platformą, mokėjimo kortelėmis ir bankomatais banko klientai galės naudotis visą savaitgalį, išskyrus vieną valandą – planuojama nuo 22.30 iki 23.30 val. sekmadienio (vasario 16 d.) vakarą.

Nuo penktadienio popietės (vasario 14 d. 16 val.) iki ankstyvo pirmadienio ryto (vasario 17 d. 6 val.) neveiks SEB interneto bankas, mobilioji programėlė, nebus teikiamos kitos paslaugos internetu.

Atnaujinusi IT sistemą Lietuvoje, SEB grupė užbaigs IT platformos vienodinimo procesą visose trijose Baltijos šalyse ir galės sparčiau kurti modernius skaitmeninius sprendimus bei greičiau rinkai pristatyti naujas paslaugas, siūlyti daugiau vienodų paslaugų ir sprendimų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (51)