„Mūsų klientų atsiliepimai ir verslui pritaikytos programėlės bandymai patvirtino, kad įmonių atstovai, kaip ir privatūs klientai, pirmenybę teikia mobiliajai bankininkystei. Verslo įmonėms pritaikytos SEB mobiliosios programėlės vystymui pasirinkome startuolių strategiją – pristatome atnaujintą produktą su minimaliu skaičiumi funkcijų, o surinkę verslo klientų atsiliepimus ir vertinimus, programėlę nuosekliai vystysime ir tobulinsime pridėdami papildomas funkcijas, kurių pageidaus patys klientai“, – pranešime cituojamas Vaidas Žagūnis, SEB banko valdybos narys, Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovas.
Prisijungti prie verslo klientams pritaikytos SEB mobiliosios programėlės įmonės atstovai galės naudodami tą patį atpažinimo kodą ir prisijungimo priemonę („Smart ID“, mobilųjį parašą ar generatorių), kaip ir jungdamiesi prie įmonės interneto banko. Vėliau greitesniam prisijungimui bus galima naudoti piršto atspaudą ar šiai programėlei sugalvotą PIN kodą. Naudojantis mobiliąja programėle galios tie patys operacijų limitai, mokėjimo tvirtinimo tvarka bei kitos naudotojo teisės kaip ir interneto banke.
SEB duomenimis, per metus besinaudojančių mobiliąja programėle klientų skaičius išaugo 65 procentais. Šiuo metu programėlę turi 67 proc. visų klientų, kurie naudojasi interneto banku. Praėjusiais metais tuo pačiu metu tokių klientų dalis sudarė 40 procentų.