„Esant dabartinei neapibrėžtai situacijai dėl viruso COVID-19 plitimo, atvejai, kai mūsų klientams reikalinga banko pagalba, yra skirtingi, todėl kiekvieną atvejį nagrinėjame individualiai, ieškodami tinkamiausių sprendimų“, – sako Sonata Gutauskaitė Bubnelienė.

Ji ragina klientus su banku aptarti finansinių įsipareigojimų vykdymą kuo greičiau, nelaukiant, kol finansinė kliento padėtis taps sudėtinga ar ims kauptis skolos.

Anot S. Gutauskaitės-Bubnelienės, šiuo metu bankas jau yra priėmęs sprendimus dėl daugiau kaip 430 būsto paskolų restruktūrizavimo ir daugiau kaip 170 vartojimo kreditų ar lizingo pertvarkymo privatiems klientams Taip pat – daugiau kaip 170 verslo klientų paskolų restruktūrizavimo, kur daugiausia, apie 60 proc. atvejų, sudaro kreditai mažoms įmonėms.

SEB bankas siūlo nemokamai, netaikydamas sutarties pakeitimo mokesčio, peržiūrėti savo būsto, vartojimo kredito ar lizingo sutartį. Atidėti paskolos grąžinimą galima iki trijų šešių mėnesių ar individualiais atvejais, atsižvelgiant į susidariusią situaciją, net ir dar ilgiau, pavyzdžiui, iki dvylikos mėnesių. Karantino metu papildomai palengvintos ir paskolų keitimo procedūros, kad būtina pagalba klientai galėtų pasinaudoti niekur neidami iš namų.

Atidėjus kredito įmokų mokėjimą privatūs klientai turi toliau mokėti palūkanas. Bankas neperžiūri būsto kredito ar lizingo sutartyje nustatytos maržos ir vartojimo kredito palūkanų normos, jei atidedamas kredito įmokų mokėjimas ir nekeičiamos kitos sąlygos.

Įmonės taip pat gali peržiūrėti sudarytą kredito sutartį su banku ir pakeisti kredito grąžinimo grafiką arba atidėti kredito įmokos mokėjimą, mokėti tik palūkanas ir taip restruktūrizuoti paskolą. Įmonės gali atidėti kredito įmokos mokėjimą nuo trijų iki šešių mėnesių. Dažniausiai paskolos mokėjimo grafikas peržiūrimas įmonei susidūrus su piniginių srautų sutrikimais.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)