SAS, kurios pusę akcijų valdo Švedijos, Danijos ir Norvegijos vyriausybės, teigė "sniego dribsniais" pavadintoms naujoms paslaugoms iš pradžių paskirsianti keturis 150 vietų lėktuvus "Boeing 737-800".

Naujoji SAS programa pasirodė tepraėjus vienam mėnesiui po to, kai didžiausia Skandinavijoje žemomis kainomis skraidinanti vežėja "Ryanair" įrengė savo regioninį transporto centrą 100 kilometrų nuo Stokholmo nutolusiame Skavstos oro uoste. "Sniego dribsnių" programos skrydžių, kurių pigiausiais kainuos tik 580 Švedijos kronų, metu keleiviams teks papildomai mokėti už maistą ir gėrimus. Už šias paslaugas papildomą mokestį ima ir "Ryanair".

Pagal naująją programą SAS skraidins į Budapeštą, Dubliną, Prahą ir Viduržemio regiono oro uostus, tokius kaip Alikantė. SAS taip pat paskelbė nuo kovo 30 dienos pradėsianti iš Stokholmo tiesioginiais reisais skraidinti į Vilnių, Varšuvą, Amsterdamą ir Briuselį. Be to, avialinijos naujais reisais susies Oslą su Niujorku, Praha, Dublinu ir Mančesteriu.

Nuo kovo 24 dienos SAS taip pat pasiūlys daugiau mokėjimo galimybių verslo klientams, kurių bendrovės teapmoka ekonominės klasės bilietus.

"Įsiklausėme į bendroves, kurios šiuo metu siekia sumažinti sąnaudas, - sakė SAS atstovas Andersas Ehrlingas (Andersas Erlingas). - Nauja kainų struktūra padidina klientų galimybes rinktis ir sutaupyti". Prieš dvi dienas Švedijos premjeras Goranas Perssonas (Joranas Personas) pažymėjo, kad didžiosios Europos avialinijos turės tapti lankstesnės, imdamos pavyzdį iš itin rentabilios "Ryanair".

SAS, kaip ir kitos Europos nacionalinės vežėjos, nukentėjo dėl pastarųjų dvejų metų pasaulinės ekonomikos nuosmukio. Tačiau skandinavų nuostoliai buvo ypač dideli dėl SAS orientavimosi į verslo klientus. Praėjusiais metais SAS grupė, kurią sudaro pagrindinės "Scandinavian Airlines" bei mažesnės "Braathens", "Wideroe", "Spanair" ir "Air Botnia", patyrė 450 milijonų kronų ikimokestinių nuostolių, o jos pardavimai sudarė 64,9 milijardus kronų.

Šaltinis
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją