Centriniame viešųjų pirkimų portale paskelbtose viešojo pirkimo techninėse specifikacijose nurodoma, kad komunikacijos kampanijos tikslas yra skatinti suvokimą, kad svarbiausia yra darbuotojo kvalifikacija ir kompetencija, o ne jo asmeninė praeitis. Tuo metu sprendžiama problema įvardijamas „visuomenės ir darbdavių skeptiškas požiūris į socialinę atskirtį patiriančių asmenų integraciją į rinką“.

Argumentuojama, kad kampanija siekiama pakeisti darbdavio požiūrį taip, jog jis įdarbintų ar leistų įgyti reikiamų įgūdžių žmonėms, patiriantiems socialinę atskirtį, bei sugėdinti darbdavius, kurie atsisako tai padaryti.

Dokumentuose taip pat pabrėžiama, kad paslaugų teikėjas, vykdydamas komunikacijos kampaniją, privalo pasiekti, kad, atlikus visuomenės tyrimą, respondentų, sutinkančių, kad svarbiausia yra darbuotojo kompetencija, o ne jo praeitis, padidėtų ne mažiau kaip 5 proc. punktais (praeitais metais lapkritį „Spinter tyrimų“ atliktos apklausos duomenimis, tokių yra 36 proc.).

Tuo metu taip manančių darbdavių turėtų padidėti ne mažiau kaip 16 proc. punktų (praeitų metų spalį taip manė 27 proc.).

Teigiama, kad kampanija turėtų trukti 10 mėnesių su galimybe ją pratęsti dviem mėnesiams ir apimtų lauko reklamas, viešinimą ir reklamą interneto portaluose, radijo laidų ciklus ir audioreklamas, konferenciją darbdaviams arba jų deleguotiems atstovams.

Lauko reklama turėtų būti iškabinta Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir pasirinktuose kituose 5-iuose šalies miestuose.

Radijuje turėtų būti ištransliuota 15 laidų ir ne mažiau kaip 100 kartų paskelbta reklamų. Interneto portaluose šia tema turėtų atsirasti 30 straipsnių ir ne mažiau kaip 2 mln. kartų parodytas reklamos skydelis.

SADM yra atsakinga už 2014-2020 metų ES fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtrauktiems didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonę „Socialinę atskirtį patiriančių asmenų integraciją į darbo rinką“, kuria siekiama skatinti socialinę atskirtį patiriančių asmenų savarankiškumą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)