aA
Kiekvienas šiuolaikinis verslininkas supranta, kad, siekiant užsitikrinti žinomumą ir didesnę sėkmę, būtina skirti deramą dėmesį savo produkto ar paslaugos pristatymui internete. Juk šiais laikais būtent „googlindami“ žmonės dažniausiai ieško informacijos apie dominančius produktus ar paslaugas. Tad klausimai „Kaip atsirasti pirmajame „Google“ paieškos puslapyje?“, „Kaip užimti aukštesnį reitingą, naudojant efektyvius įrankius?“ verslams tampa vis aktualesni.
Rinkodaros specialistas: kokius raktinius žodžius pasirinkti verslui
© Shutterstock

Rinkodaros specialistas Justinas Mikulskis, per pastarąjį dešimtmetį sukaupęs reikšmingos patirties SEO, PPC ir analitikos srityse, dalinasi patarimais apie tinkamą efektyvių raktinių žodžių parinkimą bei „Google Ads“ reklamos subtilybes.

Nuo ko pradėti?

Anot J. Mikulskio, kiekvienam verslui, siekiančiam atrasti būtent jam tinkamus paieškos sistemų raktinius žodžius, pirmiausia reikia išanalizuoti pirkėjų tipus (angl. buyer personas) ir susidėlioti prioritetus.

„Pravartu pradėti vidinę grupinę diskusiją (angl. brainstorming), siekiant išgryninti idėjas, pasinaudoti nemokamais raktažodžių idėjų generavimo įrankiais, tikrinti konkurentus globaliai ir lokaliai, analizuoti jūsų tinklalapio istorinius duomenis, tikrinti naujausias raktažodžių tendencijas rinkoje“, – vardija J. Mikulskis.

Tiesa, reikia nepamiršti, kad skirtingoms įmonėms, vykdančioms identišką veiklą, tie patys raktiniai žodžiai gali veikti skirtingai.

„Raktinis žodis tėra gidas, kuris keleivį atveda į konkrečią vietą, bet negarantuoja, kad keleivis imsis veiksmų, nes pirkimo kelyje daug kintamųjų: identitetas, kainodara, patikimumas, tonas, tinklalapio patogumas (UX) ir t. t.“ – atkreipia dėmesį pranešėjas.

Dažniausios klaidos

Anot J. Mikulskio, egzistuoja tam tikros bendros taisyklės, kokie raktiniai žodžiai paprastai neveikia ir, atvirkščiai, dažniausiai suveikia.

„Mažiausiai veiksmingas yra bendrinis raktinis žodis, pavyzdžiui, „roletai“. Veiksmingiausios yra ilgos raktinių žodžių sekos, pavyzdžiui, „roletai, kaina, Vilnius“, – pateikia pavyzdžius rinkodaros specialistas.

Justinas Mikulskis
Justinas Mikulskis
© Organizatorių nuotr.


Pasak jo, dažniausios klaidos ieškant tinkamų raktinių žodžių yra:

• minėtų ilgesnių raktinių žodžių sekų (angl. long-tail) nenaudojimas;

• ieškančio žmogaus komercinio ketinimo nepaisymas (t. y. kai žmogus ieško kainų, konkrečios vietos ar atsiliepimų apie produktą, tačiau tinklalapis tam nėra paruoštas ir ši informacija jame nefigūruoja);

• raktinių žodžių vertės ir konkurencingumo rodiklių, kuriuos galima matyti „Google Ads“, neanalizavimas;

• raktinių žodžių paspaudimo (angl. click-through rate) istorinės metrikos nematavimas;

• užklausų rezultatų „Google“ paieškoje bei konkurencinės aplinkos neanalizavimas.

Apie visa tai gyvai, išsamiai ir su realiais pavyzdžiais J. Mikulskis pasakos vasario 27 d. „bzn start“ mokymuose „Kaip atsirasti pirmajame „Google“ paieškos puslapyje?“. Čia patirtimi taip pat dalinsis: GLIMSTEDT teisininkė, žiniasklaidos teisės ekspertė Raminta Bučiūtė, operacijų vadovė ir SEO strategė skaitmeninės rinkodaros agentūroje „Evolvery“ Kamilė Sinkevičiūtė.

Renginio organizatorius „bzn start“, Nr. 1 žinių centras augančiam verslui, dėkoja partneriams ir kolegoms: advokatų kontorai „GLIMSTEDT“, biurų miesteliui „Technopolis“, kuriame vyks numatyti mokymai, didžiausiam naujienų portalui „Delfi“ ir spaudos profesionalams „Spaudos departamentas“.

www.bznstart.lt
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Mylimą veiklą dėl karantino nutraukiantis verslininkas neslepia nuoskaudos: 25 metų įdirbį sudraskė į gabalus (255)

Nors Vyriausybė ir atveria duris kai kuriems verslams, dalis iš jų veiklos taip ir nepradės....

Buvęs VRM autoūkis parduotas už 1,6 mln. eurų (1)

Buvusio Vidaus reikalų ministerijos ( VRM ) autoūkio teritorija Vilniuje, šalia kelio...

Per karantiną prigijo naujas prekybos formatas: per 4 valandas – keli šimtai pardavimų (66)

Per karantiną uždarius fizines parduotuves, nedidelės drabužiais prekiaujančios įmonės rado...

„SBA Urban“ penkerių metų planas: 400 mln. eurų investicijos ir globali plėtra (3)

SBA Grupės valdoma nekilnojamojo turto ( NT ) plėtros bendrovė „SBA Urban“ (anksčiau – „...

Skuodis: Lietuvos paštas situaciją dėl siuntų skirstymo stabilizavo, bet visų lūkesčiai dar nėra patenkinti (11)

Susisiekimo ministras Marius Skuodis sako, kad Lietuvos paštas stabilizavo padėtį, skirstant...

Top naujienos

Pakeliui į pajūrį rastas šuo gyvenimą apvertė aukštyn kojomis: kartais jau neužtenka jėgų tą išgyventi (38)

Tautmilės prieglaudos gyventojai mus pasitinka vos atvykus į gyvūnų prieglobstį netoli...

Lietuviai darbų dairosi užsienyje: už tą patį darbą gauna dvigubai daugiau nei Lietuvoje (421)

Paprastai sezoninių darbuotojų Lietuvoje pradedama ieškoti prasidėjus pavasariui. Tačiau...

Praėjusią parą nustatyti 1193 nauji COVID-19 atvejai, mirė 12 žmonių (87)

Per praėjusią parą šalyje nustatyti 1193 nauji COVID-19 atvejai, nuo šios infekcinės ligos...

Vita Daukstė-Goba | D+

Ekspertai viską aiškiai sudėliojo: kaip teisingai pasirinkti šiltnamio vietą ir dydį?

Prižiūrėtas šiltnamis gali tapti tikru sodininko pasididžiavimu arba centriniu elementu žemės...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Kremliaus tikslas – gegužės 9-osios paradas Kijeve? (232)

Pandemija ir didelis karas – jie visada būdavo greta. O šiomis dienomis pasiruošimas tokiam...

Pavasaris grįš savaitgalį ir džiugins malonia šiluma (25)

Šiandien šalis išliks po truputį nykstančio ciklono šiaurės vakariniame pakraštyje. Vyraus...

Princo Philipo laidotuvėse – netikėtumas: broliai Williamas ir Harry bus išskirti (49)

Princo Philipo laidotuvių ceremonijos iškilmingoje eisenoje Kembridžo ir Sasekso...

Daškevičiaus nužudymo tyrime – netikėti pokyčiai: įtariami užsakovai laisvėje, prokurorai tyli (262)

Prieš du dešimtmečius sostinėje nuo į širdį paleistos snaiperio kulkos krito Kauno šešėlinio...

Erika Vitulskienė įvardijo, ko reikia moteriai, norinčiai atrodyti seksualiai ir stilingai: išskyrė ir didžiausią klaidą (120)

Savo vardo mados namų įkūrėja Erika Vitulskienė buvo kone pirmoji, drąsiai sugriovusi figūros...