„Lietuvoje jau perkopėme 200 tūkst. klientų ribą, vien Vilniuje „Revolut” naudojasi daugiau kaip 20 proc. gyventojų vyresnių nei 18 metų. (...) Akivaizdu, kad jau turime imtis žingsnių, kurie produktą paverstų patogesniu Lietuvos klientams“, - pranešime sako „Revolut Bank” Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas Tadas Paukštė.

„Revolut“ praneša, kad pirmosiomis paslaugos teikimo savaitėmis pagalba lietuvių kalba bus teikiama darbo dienomis (nuo 10 iki 18 valandos), tačiau ilgainiui konsultantai lietuvių kalba dirbs kasdien, 24 valandas per parą. Tuo metu klientų aptarnavimas anglų kalba klientams išliks prieinamas bet kuriuo paros metu.

Kaip skelbia startuolis, Lietuvoje įsteigtoje antrinėje įmonėje „Revolut Bank” Vilniuje jau dirba 41 žmogus, o iki metų pabaigos komandą planuojama bent padvigubinti.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)