Kaip nurodoma išplatintame pranešime, klientai, kuriems vis dar kyla klausimų ar sunkumų dėl prisijungimo, gali kreiptis į „Luminor“ banką jiems patogiausiu būdu. Galima rašyti laišką info@luminor.lt ir pateikti savo telefono numerį – bankas susisieks su klientu tiesiogiai. Taip pat galima rašyti asmeninę žinutę banko Facebook paskyroje.

Informuojama, kad klientai, kurie užblokavo savo internetinę bankininkystę naudodamiesi mobiliuoju parašu, taip pat jau yra atblokuoti.

Mobiliojo parašo paslauga buvo nepasiekiama dėl Registrų centro patirtų sunkumų. Kol neveikė mobilusis parašas, bankas kvietė savo klientus rinktis kitus prisijungimo būdus – Smart-ID arba kodų generatorių. Bankas nuoširdžiai atsiprašo klientų už patirtus nepatogumus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)