aA
Registrų centras stiprina klientų konsultavimo pajėgumus – iki šių metų pabaigos Utenoje bus suburta nauja konsultantų komanda, kuri papildys šiuo metu Tauragėje dirbantį įmonės Konsultacijų centrą.
Registrų centras
Registrų centras
© Įmonės nuotr.

„Reaguodami į klientų poreikį, kuris pastebimai išaugo šių metų pavasarį įvedus karantiną, nusprendėme investuoti į papildomus konsultantų pajėgumus. Registrų centro teikiamų paslaugų spektras yra labai platus ir kompleksiškas, tad nuolatinis klientų konsultavimas yra integrali įmonės veiklos dalis. Vertiname regionus ir jų specifiką, o investuoti į Utenos regioną nusprendėme atsižvelgę į palankias galimybes čia pritraukti reikalingas kompetencijas“, – sako Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daiva Karaliūnienė.

Jau šią savaitę numatoma paskelbti konsultantų atrankas. Nauja komanda po mokymų įsikurs naujai įrengtose patalpose, kurios bus pritaikytos konsultacijų centro darbuotojų patogiam darbui. Pirmuoju etapu planuojama suburti maždaug 10 specialistų komandą, vėliau konsultantų skaičių Utenoje ketinama išplėsti iki 30-ies.

Šiuo metu Registrų centro Konsultacijų centro komandą sudaro daugiau kaip 20 specialistų, konsultuojančių klientus telefonu ir internetu, dauguma jų dirba Tauragėje.

D. Karaliūnienės teigimu, išplėsta konsultantų komanda leis greičiau ir sklandžiau patenkinti klientų poreikius. Šiuo metu Registrų centro Konsultacijų centro specialistai kiekvieną dieną atsako į maždaug 1,5 tūkst. skambučių. Per karantiną (kovo-birželio) mėnesiais skambinančiųjų srautas atskiromis dienomis buvo išaugęs net iki 5 tūkst. skambučių per dieną.

Netrukus Registrų centre bus pradėti diegti nauji ir pažangūs klientų aptarnavimo sprendimai, leisiantys efektyviai valdyti klientų srautus ir operatyviai suteikti jiems reikalingas paslaugas bei konsultacijas. Nauja programinė įranga sujungs visus užklausų valdymo kanalus, efektyviai paskirstys konsultantų resursus pagal jų apkrovimą ir kompetencijas. Visa tai leis operatyviau atsakyti į klientų skambučius ir užklausas, pagal pasirinktą temą nukreipti klientus į profesionalius konsultantus.

Pernai Registrų centre pradėtas taikyti Klientų aptarnavimo standartas, kuris padeda užtikrinti vieningus klientų aptarnavimo principus visuose klientų aptarnavimo padaliniuose. Didelis dėmesys skiriamas klientų patogumui - daugiausiai klientų sulaukiančių padalinių Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje darbo laikas prailgintas iki 18 val., klientams suteikta galimybė naudotis nemokamu Wi-Fi, paslaugų užsakymas perkeltas į elektroninę erdvę. Dėl šių pokyčių vidutinis klientų laukimo laikas sutrumpėjo du kartus.

Registrų centras prižiūri 11 valstybinės reikšmės registrų ir daugiau kaip 20 informacinių sistemų. Vienas pagrindinių artimiausių uždavinių – rezervinio E. sveikatos sistemos duomenų centro įsteigimas.

ELTA
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(3 žmonės įvertino)
3.3333

Medienos kainų šuolis vos neuždarė 30 metų veikusios įmonės: šie metai mums smogė į paširdžius (3)

UAB „Tyla“ , taip vadinasi Biržų rajone įsikūrusi medienos gamybos įmonė. Jos direktorius...

Dėlioja kelis galimus rudens scenarijus: naują karantiną atlaikytų ne visi (16)

Pasigirstant perspėjimų apie ketvirtą koronaviruso pandemijos bangą ir galimą naują karantiną,...

Labiausiai imunizuotos įmonės moka didesnius atlyginimus ir turi aukštesnį kredito reitingą (8)

Įmonės, kurios yra pasiekusios didžiausią imunizacijos lygį, vidutiniškai moka 1622 Eur darbo...

Per pandemiją įkūrė verslą, kuris sulaukė didžiulės sėkmės: dabar net riboją gamybą, kad išlaikytų kokybę (148)

Tautvydo ir Arūnės Švenčionių „Obels dūmas“ – per pandemiją įkurtas šeimos verslas....

Aistė Žebrauskienė | D+

Siūlo 6 savaičių visuotinas atostogas: verslas kritikuoja, darbuotojai tikina esą neišleidžiami jau dabar (1)

Be trumpesnės darbo savaitės, Lietuvoje siūloma įteisinti ilgesnes kasmetines atostogas. Ekspertai...

Top naujienos

Dėlioja galimą Rusijos įsiveržimo scenarijų: įžengti būtų lengva, ištrūkti – ne (36)

Nepaisant daugiau nei 100 tūkst. Rusijos karių, šių metų balandžio mėn. atsiųstų prie...

Medienos kainų šuolis vos neuždarė 30 metų veikusios įmonės: šie metai mums smogė į paširdžius (3)

UAB „Tyla“ , taip vadinasi Biržų rajone įsikūrusi medienos gamybos įmonė. Jos direktorius...

Vaidas Mikaitis | D+

Rasistiniais išpuoliais garsėjančioje šalyje lietuviams prireikė apsaugos: čia pirma gausi peilį į šoną ir tik tada bus aiškinamasi, ką turi (3)

Rašau, būdavo tekstus apie keliones kaimyninėse šalyse, džiaugiuosi, kad žmonės skaito ir iš...

Jogintė Užusienytė | D+

Šešiasdešimtmetę apstulbino per pirmąjį pasimatymą nuskambėjęs pasiūlymas: ar aš senamadiška?

Pirmasis pasimatymas iš dalies gali priminti pokalbį dėl darbo. Jis yra neatsiejama besimezgančių...

Žaidynių karštį prisijaukinęs buriuotojas pasigenda vėjo – gal padės taifūno bučinys specialiai Delfi iš Tokijo (24)

Nuostabiu kraštovaizdžiu garsėjančioje Enošimos saloje sekmadienį savo pasirodymą Tokijo...

Žinomai menininkei – nemalonumai dėl agresyvaus vilkogaudžio (94)

Baro „Keulė Rūke“ bendraturčio Dominyko Českausko buvusi sutuoktinė Rūta Jankauskaitė ,...

Klaipėdos rajone verslą kuriantys Agnė ir Raimondas: daugelis konditerių desertus kepa, o mes priešingai (18)

Klaipėdos priemiestyje, Slengiuose, kur intensyviai auga gyvenvietė, noriai būstą įsigyja...

Vos 24 minučių skrydis virto tikru košmaru: galvas kraipo net ekspertai (74)

Bėdos prasidėjo praėjus kelioms minutėms po to, kai krovininis lėktuvas „ Boeing 737 “,...

Dėlioja kelis galimus rudens scenarijus: naują karantiną atlaikytų ne visi (16)

Pasigirstant perspėjimų apie ketvirtą koronaviruso pandemijos bangą ir galimą naują karantiną,...

Modesta Meškė | D+

Profesorius Eugenijus Skerstonas išaiškino vyrams, kaip reikėtų vilkėti šortus: sužinoję šias taisykles niekada nesuklysite (3)

Šiltuoju metų laiku pasirinkus vilkėti šortus ne vienam vyrui kyla dilema – kokio silueto ir...