Teigiama, jog naujoji svetainė specialiai sukurta tam, kad palengvintų klientų orientaciją gausybėje nemokamų ir registruotiems vartotojams skirtų Registrų Centro paslaugų.

Registrų centras tvarko pagrindinius valstybės registrus: Nekilnojamojo turto kadastrą ir registrą, Juridinių asmenų bei Adresų registrus.

Savo veiklą įmonė grindžia aukštosiomis technologijomis bei socialiai orientuotais paslaugų įkainiais, kurie, kaip teugiama, yra vieni mažiausių pasaulyje.

Pasaulio banko kasmetinėje ataskaitoje „Doing Business 2007“ Lietuvos Registrų centro sukurta nuosavybės į nekilnojamąjį turtą registravimo sistema pagal paprastumo, pigumo bei operatyvumo kriterijus įeiną į geriausių pasaulyje sistemų trejetuką.

Registrų centras turi 50 klientų aptarnavimo padalinių, įsikūrusių visuose apskričių centruose bei daugelyje rajonų centrų. Kasmet juose apsilanko apie 250 tūkst. klientų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją