„Keistas jausmas, kaip prieš evakuaciją kažkokią, bet žmonės nesistumdo, nesipyksta, daug kas juokiasi, vežimai pustuščiai. Vakar (sekmadienį, – red.) dar buvo likę sūrio ir žuvies produktų didelis pasirinkimas. Šaldytuvai ir greitai gendantys produktai tai visiškai tušti.

Nelabai ką domino vaikų drabužiai ir žaislai. Moterys nesistumdė prie kosmetikos, bet nelabai kas buvo ir likę, tik plauku dažai ir dekoratyvinės kosmetikos stendai buvo pilni.

Buvau susigundžiusi pirkti melioną, bet persigalvojau, nes supratau, kad mane labiau veikia aplinkinių nuotaika „kažką imti“ su nuolaida. Užsukau tik pasižiūrėti, kaip žmonės reaguoja, jaučiasi, net krepšelio neėmiau.

Mačiau kiti pirkėjai blokais vandenį nešė.Čia tokia kultūrinė istorinė kelionė į sovietmetį, kai ateini ir tuščios lentynos. Bent jau akimirką tokį jausmą pajutau. Atkreipiau dėmesį, kad daug vyresnio amžiaus žmonių, pensininkų. Nieko nuostabaus jiems bent tokia pramoga “, – savo įspūdžius papasakojo uždaromoje parduotuvėje apsilankiusi pirkėja.

„Maxima LT“ komunikacijos vadovė Renata Dantė pripažino, kad parduotuvės uždarymas ir nuolaidos priviliojo tūkstančius pirkėjų.

„Per tris išpardavimo dienas apsilankė kelios dešimtys tūkstančių pirkėjų ir laikinai atnaujinimui uždaromos parduotuvės išpardavimas priviliojo 16 proc. daugiau pirkėjų nei įprastą savaitgalį. O ir išleido jie daugiau nei įprastai, nes dėl taikomų nuolaidų įsigijo daugiau produktų.

Pirmosiomis išpardavimo dienomis pirkėjai labiausiai pirko pramonines prekes, kadangi joms buvo taikomos 30 – 40 proc. nuolaidos. Šviežią maistą daugiausia pirko sekmadienį, kai jam buvo taikoma 30 procentų nuolaida, o ir likusios bakalėjos, pramoninės prekės buvo išpirktos sekmadienį, kai didžioji dalis prekių likučio buvo parduodama už pusę kainos.

Išskirti prekių kategoriją, kurią daugiausia pirko būtų sudėtinga, kadangi taikant nuolaidas visiems produktams, jie visi ir buvo perkami. Tiesa, jeigu dauguma prekių buvo išgraibstytos, tai alkoholinių gėrimų lentynos liko artipilnės. Manome, kad tą lėmė tiek šiais metais augęs akcizo mokestis, tiek pernai įvesti nauji reklamos ribojai, draudžiantys skelbti apie alkoholiniams gėrimams taikomas akcijas“, – komentavo R. Dantė.

Praėjusį penktadienį išplatintame pranešime žiniasklaidai, buvo pranešta, kad uždaromoje parduotuvėje bus taikoma 40 proc. nuolaida.

Nuo šiandien visą parą dirba kita sostinės „Maximos“ parduotuvė, įsikūrusi Naugarduko g. 84.

„Mindaugo g. „Maxima“ yra vienintelė Lietuvoje visą parą dirbanti parduotuvė, tačiau ji išskirtinė ne tik tuo. Šios parduotuvės asortimentas, kaip ir joje teikiamų paslaugų spektras – vieni plačiausių Lietuvoje. Ji atidaryta 1999 metais ir buvo išskirtinė, viena moderniausių parduotuvių šalyje.

Praėjus beveik dviem dešimtmečiams, turime žengti į priekį ir vėl nustebinti savo pirkėjus, kurių poreikiai, mitybos ir apsipirkimo įpročiai per tą laiką taip pat keitėsi“, – pranešime cituota prekybos tinklo „Maxima“ prekybos vadovė Lina Trinkūnienė.

Pasak jos, prekybos tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ į parduotuvės atnaujinimą investuoja rekordinę sumą – iš viso apie 6,7 mln. eurų. 5 milijonai eurų bus skirti pastato remontui, dar daugiau nei 1,7 mln. eurų – naujai parduotuvės prekybinei įrangai ir jos įdiegimui.

Bendrovės atstovai DELFI informavo, kad atnaujinta parduotuvė Mindaugo gatvėje duris turėtų atverti vasaros pabaigoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (61)