Pasak agentūros pranešimo, originalių ir patrauklių pramogų stoka skundėsi net 57 proc. apklaustų įmonių atstovai. Kur kas mažiau (20 proc.) pasigenda šventėje dalyvaujančių darbuotojų aktyvumo, tik 9 proc. bendrovių neranda įdomių vietų savo renginiams.

Pasak „Komunikacijos tiltų“ režisieriaus Aurimo Kamantausko, šie apklausos rezultatai nėra netikėti. „Daug įdomesnė tendencija, kad labiausiai pasigesdamos originalių pramogų iki šiol daugiau nei pusė (54 proc.) Lietuvos bendrovių vis dar idėjų renginiui ieško tik viduje ir nesikonsultuoja su šios srities specialistais“, - sako renginių režisierius.

Būtent tai, pasak jo, paaiškina, kodėl įmonėms pritrūksta originalių idėjų renginiams. „Personalo skyrių darbuotojai, atliekantys tiesiogines savo pareigas, paprasčiausiai neturi laiko kurti idėjas renginiams, kita vertus, jie tiesiog nėra renginių organizavimo specialistai. Nenuostabu, kad neretai šventės darbuotojams organizuojamos lengviausiu būdu – nukraunat stalą gėrimais ir užkandžiais ir pasikviečiant visiems žinomą atlikėją“, – teigė Aurimas Kamantauskas, ryšių su visuomene agentūros „Komunikacijos tiltai“ renginių režisierius.

Tuo pačiu jis atkreipė dėmesį, kad artimoje ateityje ši situacija turėtų keistis. „Pats faktas, kad įmonėms trūksta idėjų renginiams, atspindi jų poreikį. Žinant, kad šiandien tik 14 proc. bendrovių organizuodamos renginius pasitelkia specializuotas įmones, akivaizdu, kad ši rinka turi dideles perspektyvas“, – komentavo A.Kamantauskas.

Verslo organizacijos renginius dažniausiai rengia žvilgčiodamos į kalendorių - kartą per ketvirtį (34 proc.) arba kartą per pusmetį (32 proc.). Tai daugiausiai proginiai (34 proc.), personalo mokymo (16 proc.) arba pramoginiai renginiai (14 proc.). A. Kamantauskas atkreipia dėmesį, kad Lietuvoje dar mažai populiarūs renginiai, skirti komandai stiprinti – juos rengia tik apie 7 proc. organizacijų.

„Tiksliniai komandos kūrimo renginiai artimiausiu metu turėtų sparčiai populiarėti, nes jie skirti darbuotojams geriau vieni kitus pažinti bei išmokti pasitikėti kolegomis, o tai labai svarbu siekiant gerų bendros veiklos rezultatų“, – pastebėjo A.Kamantauskas.

"Komunikacijos tiltų" paslaugomis naudojasi bendrovės „Švyturys – Utenos alus“, „Utenos trikotažas“, PAREX bankas, „Commercial Union Lietuva Gyvybės draudimas“, „Hydro Texaco“ ir kt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją