„Maximoje“ nusipirkau argentininės karštai rūkytos jūrinės lydekos. Smulkinau daryti užtepėlę, o pamačiau, kad žuvis su kirmėlėmis“, – rašė skaitytoja bei dalijosi nuotraukomis.
Kaip matyti etiketėje, moteris tokią žuvį įsigijo Vievyje, Kauno gatvėje esančioje parduotuvėje.
„Delfi“ susisiekė su įmonės Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indre Trakimaite-Šeškuviene.
„Apgailestaujame, kad klientui teko nusivilti gaminiu, kurį mums tiekia gamintojas UAB „Rusnės žuvis“.
Greitai gendančių prekių kokybės kontrolė mums yra vienas iš prioritetinių klausimų visoje kokybės užtikrinimo grandinėje, todėl vos gavę jūsų užklausą ir nuotrauką nedelsiant susisiekėme su gamintoju ir paprašėme situacijos išaiškinimo. Jis atliko atvejo analizę ir netrukus mums pateikė paaiškinimą raštu“, – sakė ji.
Kaip teigė, išsiaiškinta, kad prekė buvo pagaminta lapkričio 4 dieną, o gaminama ji buvo iš argentininės jūrinės lydekos, kurią gamintojas pirko iš žaliavos tiekėjo.
„Skunde minimo atvejo analizė parodė, kad gaminio paruošimas buvo atliktas netinkamai ir kartu su gamintoju priėmėme sprendimą išimti iš prekybos visą nekokybišką partiją“, – teigė atstovė.
Kaip patikino, klientai, įsigiję nekokybišką prekę turėtų kreiptis į klientų aptarnavimo skyrių arba tiesiai į parduotuvę dėl pinigų grąžinimo.