Trečioji į žaidimą įsijungė „Norfos mažmena“, imdamasi taikintojo katino Leopoldo vaidmens ir pasiūlydama nekariauti, o naudotis bendrovės patirtimi arba pirkti prekes iš jos valdomų tiekėjų. „Maxima“ tą pačią dieną išspausdino padėką „Rimi“, kad šis prisidėjo prie jos inicijuotos akcijos.

UAB „Palink“, valdanti „Iki“, „Ikiuko“ ir „Leader price“ prekybos centrus, kol kas tyli ir situacijos apskritai nekomentuoja.

Viskas dėl vartotojų

„Maxima LT“ korporatyvinės rinkodaros direktorius Giedrius Juozapavičius DELFI sakė, kad įmonė siekia daryti viską, kad maisto kainos nekiltų.

„Mūsų visi veiksmai yra nukreipti į tai, kad pristabdytumėm kylančias kainas. Tai, beje, mūsų manymu, duoda pirmus rezultatus, nes per praėjusią savaitę gavome tik kelis tiekėjų pasiūlymus kelti kainas. Pavyko daug su kuo suderėti, kad tos kainos nebūtų pakeltos arba kėlimas būtų atidėtas“ – dėstė jis.

Jo teigimu, neužtenka vien tik daryti, bet reikia ir parodyti žmogui, kas buvo padaryta. „Mes sveikiname ir džiaugiamės, kad prabudo kiti tinklai ir įsijungė į šį procesą, ne tik pasyviai stebėjo iš šono“, – apie išspausdintą atsaką „Rimi“ sakė „Maxima“ atstovas.

Bendrovės „Rimi Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene Rasa Juodkienė į vertinimus nesileido ir DELFI sakė, kad įmonės politika nepasikeitė, ji ir toliau vadovaujasi tais pačiais principais.

„Taip pat mums labai svarbi etika ir skaidraus verslo principai. Manome, kad vadovaujantis šiomis nuostatomis, darome viską, kas tinkama ir reikalinga šiandien“, – situaciją komentavo ji.

Siūlo nekariauti

Trečioji į apsižodžiavimo reklamomis traukinį įšoko „Norfos mažmena“, trečiadienį laikraščiuose išspausdinusi kreipinį: „Mieli Lietuvos žmonės, esame praktiški. Daugelį produktų gaminame ir atsivežame. Užtikriname aukštą gaminių kokybę ir mažą savikainą. Todėl visiems prekybos tinklams, norintiems pardavinėti kokybiškus produktus mažesne kaina, „Norfa“ siūlo tiekti prekes. Nekariaukite. Būkite praktiški“.

„Mūsų kainos tikrai negali būti didesnės nei mūsų kolegų ir konkurentų“, – DELFI sakė „Norfos mažmenos“ atstovas ryšiams su visuomene Darius Ryliškis.

Jis sakė, kad „Norfa“ specialios akcijos nepradėjo, tiesiog siūlo savo paslaugas kitiems rinkos dalyviams.

Prasideda karštymetis

Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) valdybos pirmininkas Marius Jovaiša DELFI sako, kad šiuo metu tarp prekybos centrų prasideda toks pat karas, koks vyksta telekomunikacijų sektoriuje tarp bendrovių „Omnitel“ ir „Tele2“. Pabaigos šiems apsižodžiavimams specialistas nemato bent jau iki metų pabaigos.

„Čia pirmiausiai buvo labai teisingas „Maximos“ sprendimas, kuri žengė pirmąjį žingsnį. Kainos mažėja ar nemažėja patikrinti yra be galo sunku, tam daromi sudėtingi tyrimai (...). Labai sunku pasakyti objektyvią tiesą, tada galima manipuliuoti visuomenės nuomone“, – aiškino M. Jovaiša.

Jo teigimu, dabar kiekvienas prekybos centras siekia lipdyti savo įvaizdį ir lengviausia yra tam, kuris pirmas pradėjo eskaluoti kainų mažinimą.

„Iki Naujųjų metų matysime dar ne vieną ir ne du tokius jų perliukus. Žadins vienas kitą, protins ir taikys, čia turbūt visko bus. Čia džiaugiasi turbūt reklamos agentūros ir žiniasklaida, vartotojai tik pečiais gūžčios, nežinau, kiek čia bus galima susigaudyti visame tame“, – svarstė M. Jovaiša.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją