Jis taip pat patvirtino planus per ateinančius penkerius metus tinklo pardavimų apimtį padidinti iki 100 mlrd. eurų.

Tikimasi, kad šį tikslą pasiekti padės Vokietijoje pristatyta nauja prekybos internetu paslauga „Vorratsbox“, be to, tinklas ketina plėstis į Prancūziją, praneša Retailanalysis.igd.com.

Retame interviu K. Gehrigas pareiškė, kad bendrovė ir toliau neabejoja, jog nuolaidų modelis neturi ribų ir kad įmanoma dar augti dabartinėse 26 rinkose. Pasak K. Gehrigo, tam, kad pasiektų šį tikslą, bendrovė ir toliau skirs didžiausią dėmesį pagrindinėms iniciatyvoms: stiprinti „Lidl“ esamose rinkose ir plėstis į naujas.

Pasak prekybos tinklo vadovo, per pastaruosius kelerius metus labiausiai prie augimo prisidėjo tokios prekių kategorijos kaip kepiniai, šviežias maistas ir ne maisto prekės.

Kepinių pardavimas išaugo parduotuvėse įrengus kepyklas. Tai prisidėjo prie pelno augimo, nepaisant to, kad į kiekvieną parduotuvę teko priimti po du papildomus darbuotojus. O šviežio maisto kategorijoje buvo išplėsta produktų pasiūla – pirkėjai tai įvertino ir pardavimų apimtys išaugo.

Pasak K. Gehrigo, ne maisto prekių kategorijoje „Lidl“ pagerino prekių kokybę ir patobulino pirkimo procesą, tad šis segmentas dabar taip pat solidžiai prisideda prie pajamų didinimo.

Veiklą pradės ne tik Lietuvoje

Žvelgdamas į ateitį jis pareiškė, kad ne vėliau nei 2018 metais „Lidl“ atidarys savo parduotuves Jungtinėse Valstijose, tačiau pridūrė, kad verslo plėtra į šią šalį dar svarstoma, nes tai reikalauja didelių pradinių investicijų, be to, prieš sudarant produktų pasiūlą, reikia ištirti, kokios prekės paklausios tarp JAV pirkėjų – tai padės užsitikrinti ilgalaikį pelną.

Taip pat vadovas pažymėjo, kad 2016 metais grupė ketina atidaryti „Lidl“ parduotuves Lietuvoje, o 2018 metais – Serbijoje.

Bendrovei „Amazon“ Vokietijoje pristačius paslaugą „Prime Pantry“, „Lidl“ taip pat pasiūlė panašią paslaugą, pavadintą „Lidl“ Vorratsbox“ („produktų atsargų dėžė“). Kol kas pirkėjai internetu gali užsisakyti ribotą „Lidl“ produkcijos kiekį: jie gali rinktis iš vyno, kavos, arbatos ir aliejaus asortimento.

Kol kas internetu negalima nusipirkti šviežių ir šaldytų produktų bei pieno produktų. Tačiau „Lidl“ jau pranešė, kad ketina plėsti šią sritį ir ateityje įtrauks pusryčių produktus, konditerijos gaminius, užkandžius ir gurmanų prekes.

Pirkėjai už pristatymą turės papildomai sumokėti 4,95 EUR, o krepšelį su prekėmis, kurios bus surinktos centriniame sandėlyje, o ne vietos parduotuvėje, jiems pristatys DHL siuntų tarnyba.

„Schwarz“ įmonių grupė, kuriai priklauso „Lidl“ parduotuvės, yra viena mažmeninės prekybos maisto produktais lyderių Europoje. Įmonių grupės centrinė būstinė Vokietijoje Neckarsulme. „Lidl“ veikia 26 Europos šalyse ir valdo apie 10 tūkst. parduotuvių bei per 100 logistikos centrų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (357)