Kaip pažymi A.Nomeika, įmonė orientuojasi į suaugusius pirkėjus. Rinką žadama papildyti juos sudominsiančiais žaidimais.
„Stebime situaciją suaugusiems skirtų laisvalaikio produktų rinkoje - poreikis yra, tačiau pasiūla labai menka. Yra keletas žaidimų, tokių kaip „Jenga“, „Risk“ ar „Monopolis“. Tačiau tai praktiškai viskas“, - teigė A.Nomeika. Už Atlanto išpopuliarėjusį „Tangle“ pristatysianti bendrovė taip pat platina loginius žaidimus „Hanayama“, “Eureka”, stalo žaidimus „China“, „Hansa“, “Torres” bei vieną populiariausių pasaulyje nekilnojamojo turto prekybos žaidimų – “Anti - Monopolį” – žaidimą, paremtą monopolistų bei laisvųjų rinkos dalyvių priešpriešos idėja.
„Tangle“ faktai: žaidimą išrado amerikietis skulptorius Richardas Zawitzas, įkvėptas budistų begalinio mazgo simbolio, vaizduojančio begalinę egzistenciją.
Pirmieji „Tangle“ prekyboje pasirodė 1981-aisiais. Žaidimas itin išpopuliarėjo 2003-iaisiais, jį pradėjus platinti JAV prekybos centrų tinklui „Wal-Mart“. Nuo tada kasmet JAV parduodama po kelis milijonus „Tangle“, o nuo 1981-ųjų iš viso parduota per 60 milijonų šių žaidimų.