Bendrovė „Kadabra“ šiemet planuoja parduoti 60 tūkstančių žaidimų bei pasiekti 1 mln. litų apyvartą.

Kaip pažymi A.Nomeika, įmonė orientuojasi į suaugusius pirkėjus. Rinką žadama papildyti juos sudominsiančiais žaidimais.

„Stebime situaciją suaugusiems skirtų laisvalaikio produktų rinkoje - poreikis yra, tačiau pasiūla labai menka. Yra keletas žaidimų, tokių kaip „Jenga“, „Risk“ ar „Monopolis“. Tačiau tai praktiškai viskas“, - teigė A.Nomeika. Už Atlanto išpopuliarėjusį „Tangle“ pristatysianti bendrovė taip pat platina loginius žaidimus „Hanayama“, “Eureka”, stalo žaidimus „China“, „Hansa“, “Torres” bei vieną populiariausių pasaulyje nekilnojamojo turto prekybos žaidimų – “Anti - Monopolį” – žaidimą, paremtą monopolistų bei laisvųjų rinkos dalyvių priešpriešos idėja.

„Tangle“ faktai: žaidimą išrado amerikietis skulptorius Richardas Zawitzas, įkvėptas budistų begalinio mazgo simbolio, vaizduojančio begalinę egzistenciją.

Pirmieji „Tangle“ prekyboje pasirodė 1981-aisiais. Žaidimas itin išpopuliarėjo 2003-iaisiais, jį pradėjus platinti JAV prekybos centrų tinklui „Wal-Mart“. Nuo tada kasmet JAV parduodama po kelis milijonus „Tangle“, o nuo 1981-ųjų iš viso parduota per 60 milijonų šių žaidimų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją