Per penkis mėnesius trukusią rekonstrukciją prekybos centro plotas buvo išplėstas 1,8 tūkst. kv. m iki 5,2 tūkst. kv. m. Atnaujintame prekybos centre papildomai atidaryta 10 naujų parduotuvių ir restoranų, o pagrindinis nuomininkas „Rimi“ atidarė pirmąją naujos koncepcijos parduotuvę.

Jeruzalės „Rimi“ yra išskirtinis prekybos centras Vilniuje, pagal sutartį su miesto savivaldybe automobilių šalia prekybos centro stovėjimo aikštelę padaręs atvirą miestui.

„Daug dėmesio skyrėme nekomercinėms, tačiau svarbioms klientų komfortui erdvėms: mamos ir vaiko kambariui, vaikų žaidimų aikštelei, kurioje galės laiką leisti ne tik prekybos centro klientų, bet ir aplinkinių gyventojų vaikai, apšvietimui, saugioms perėjoms, įrengėme elektromobilių įkrovimo stotelę. Be to, prekybos centras yra maksimaliai pritaikytas neįgaliesiems - kiekviena prekybos centro parduotuvė, kavinė ar salonas būtent dėl jų įrengė atskirus plačius įėjimus, patogius atsiskaityti stalviršius ir atskirus tualetus“, - sako „Capital Mill“ Lietuvos regiono vadovas Irmantas Degutis.

Įmonės „Projektų rengimo centras“ architektės Linos Šantaraitės teigimu, labiausiai į akis kris visiškai naujos koncepcijos pastato fasadas, išskirtinis ne tik sprendimo novatoriškumu, bet ir spalvingumu.

Fasadui apipavidalinti buvo pasirinktas netipiškas sprendimas - išgautas itin spalvingas efektas, kai prekybos centras žvelgiant iš skirtingų perspektyvų atrodo vis kitos spalvos.

„Žvelgiant tiesiai jis atrodys vos vos dryžuotas. Atvykstančius Kalvarijų gatve pasitiks geltona fasado spalva, tačiau važiuojant tolyn link Santaros klinikų pastatas staiga virs raudonu. Tai tikrai dėmesį patraukiantis sprendimas, kuris, tikimės, kvies užsukti vykstančius pro šalį“, - įsitikinusi architektė.

Rekonstrukcijos projektas buvo įvykdytas per penkis mėnesius - tai yra rekordiškai trumpas laikas tokios apimties darbui.

Didžiausią plotą kaip ir anksčiau atsinaujinusiame prekybos centre užims prekybos operatorius „Rimi“. Čia įsikurs pirmoji „Hyper Rimi“ koncepcijos parduotuvė.

Atnaujintoje „Rimi“ produktai išdėstyti pagal naują koncepciją, pritaikytą šeimų poreikiams, padidėjo ir prekių pasiūla. „Rinkis sveikiau“ pažymėti produktai joje matomi dar ryškiau, o skyrius skirtas funkciniam maistui (be glitimo, laktozės) - dar erdvesnis ir gausesnis.

Jeruzalės „Rimi“ prekybos centre bus atidaryta 10 naujų parduotuvių bei restoranų, tarp kurių „Hesburger“ drive - in, „Mon Ami“ kepyklėlė su gamybos cechu, mamos ir vaiko kambarys, vaikų žaidimų erdvė. Daugiau kaip 180 vietų automobilių stovėjimo aikštelėje įrengta elektromobilių krovimo stotelė.

Baltijos šalyse „Capital Mill“ investavo 350 mln. eurų, ketvirtadalis investicijų tenka projektams Lietuvoje.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)