Jis norėjo paaiškinti, kodėl taip pasielgė, ir pateikė savo versiją.
DELFI primena, kad konfliktas tarp baro ir kliento kilo po to kai aktyvus protmūšių dalyvis „Juoda Raudona“ feisbuko paskyroje pasipiktino imamu 1,5 euro mokesčiu, jei klientas nieko neužsisako. Barą įvertinęs viena žvaigždute Dominykas sulaukė atsako.
Iš įstaigos feisbuko paskyros skriejo tokie žodžiai: „Trintalas esi ir sėdėk, bet nerašinėk nesąmonių, nes susitiksiu – tai pasišnekėsim, o ne spręsi apie mūsų apyvartas, velniau“, „Aš tave susirasiu, pasišnekėsim, pažadu“ ir pan.

R. Žemuškevičius pasakojo, kad baro apyvarta per šias dienas sumažėjo, nežinia, ar protmūšių rengėjai norės toliau čia rengti protmūšius, kurie barui kone gyvybiškai svarbūs, o blogų įvertinimų feisbuke kruša netgi privertė savininkus užšaldyti feisbuko paskyrą.
Šiuo metu du baro akcininkai rimtai svarsto apie skyrybas, nes incidentas stipriai kirto per baro įvaizdį.
Vienas žodis sukėlė įsiūtį
„Protmūšių taisyklė žudo. Nesu matęs, kad kur nors bare imtų papildomą mokestį“, – rašė protmūšių dalyvis Dominykas baro feisbuko paskyroje.
R. Žemuškevičius, rašęs grėsmingus komentarus, pažymėjo, kad būtent žodis „žudo“ sukėlė jam didelį įsiūtį.

Jis DELFI teigė, kad vadinamas krėslo mokestis jų bare įvestas jau seniai, apie tai lankytojai tinkamai informuoti, todėl toks pastebėjimas jį kaip reikiant sunervino.
„Viskas pas mus yra surašyta, taisyklės iškabintos prie lauko durų, foje, kad nieko neužsisakius – taikomas 1,5 euro krėslo mokestis, taip pat kad neįleidžiami per daug išgėrę ar treninguoti, avintys kedus asmenys.
Mes su kolega patys stovime prie baro, matome, kaip klientai atsineša savo baronkas ar užsisako arbatėlę, palikdami kokį centą, prisineša picų. Todėl dar prieš 3 metus iškabinome prie durų baro taisykles. Juk už 1,5 euro galima užsisakyti sulčių ir sėdėti kad ir tris valandas.“
Verslininkas pasakojo, kad protmūšiai jų bare vyksta kiekvieną dieną, išskyrus sekmadienius, tačiau kai kurie žaidėjai ateina tik pažaisti, be to, apšnerkščia stalus ir palieka.
„Įsivaizduokite, ateina vadinami nemokūs klientai, nors jie net ne klientai mums, 2–3 valandas vietą užima, čeburekus savo atsineša. Padavėjos eina pas juos klausti, ar jau nori kažką užsisakyti, tie po dviejų valandų sako, kad dar nieko neišsirinko. Tada padavėjos įmuša į čekį krėslo mokestį, atneša sąskaitą, o jie, matydami, kad nelaimės prizinės vietos – dingsta, palikdami ant stalo prilaužytų pagaliukų – viską išdraskę, sujaukę, sumalę.
Dėl to mes pradėjome kitą kovos etapą – surašėme taisykles ant stovelių ir padėjome ant kiekvieno stalo“, – pasakoja jis.
Norėjo išsiaiškinti su nepatenkintu klientu
Tačiau krėslo mokestis patiko ne visiems. Viena žvaigždute barą įvertinusiam Dominykui kliuvo kaip reikalas.

„Dirbu nuo 16 metų per du darbus, man nemažai metų yra, ariu tame bare, man nereikia jokių užsienių, bet labai skaudu, kad žmogus, kuris net ne klientas, iškart minusus dėlioja. Juk nebuvo taip, kad jis vargšas atėjo pasėdėti pirmą kartą, paskui jį čiupo apsauga, iškratė pinigus, ir jis papuolė į itin keblią situaciją. Galėjo juk iš kito kolegos tuos 1,5 euro pasiskolinti, ar pasakyti sorry, kitą kartą atnešiu “, – pasakoja jis.
Verslininkas atkreipia dėmesį, kad prieš porą mėnesių baro savininkai netgi sušvelnino tekstą ant informacinių stovelių: „Buvo parašyta, kad klientas „privalo“ sumokėti krėslo mokestį, paskui parašėme, kad „yra taikomas“ mokestis. Sušvelninome.“
Labiausiai jis gailisi, kad lankytojo neigiamą komentarą pakomentavo iš baro, o ne savo asmeninės paskyros.
„Aš norėjau pakomentuoti iš savo profilio, bet buvo vėlus vakaras, kažkaip net nepamačiau, kad komentuoju iš baro profilio“, – teigė jis.
Paklaustas, ar nemano, kad net ir iš asmeninės paskyros rašyti tokius žodžius neatrodo etiška jis atsakė: „Aš nesiginčiju, negerai, bet nesuprantu, kodėl tas vadinamas klientas taip parašė. Juk būna, kad parašo, jog kažkas neskanu, atšalę, kažkur popieriaus trūko, vėjas pūtė ar pan., o čia – žudo.
Pagalvojau, nerašinėk tų vienetukų, geriau pats pasėdėk, pagalvok, kaip tau užsidirbti, kad pakelta nosimi, pakelta galva galėtum ateiti į protmūšį ir dalyvauti kaip pilnavertis dalyvis.“

Jei jį salėje pamatyčiau, tiesiog prieičiau. Jis mane kabino, elementaru, kad įsidėmėjau jo veidą. Tiesiog palaukčiau pertraukos ir paklausčiau: ko tu čia rašinėji, kas tau netinka, kodėl verdi kažkokias košes, vienetukus statai, kas tave žudo. Vieni tai interpretuoja kaip grasinimą, bet tai buvo tiesiog elementarus karštakošio paaiškinimas.
Labiausiai gailiuosi, kad viskas išėjo iš to trikampiuko“, – sakė jis.
Paprašytas patikslinti, kas tas trikampiukas, jis paaiškino, kad turėjo omenyje baro feisbuko paskyrą, o trikampiuką primena baro logotipas.
Krėslo mokestį panaikino
Šiuo metu baro feisbuko paskyra ištrinta, jis jau pradeda skaičiuoti nuostolius.
R. Žemuškevičius apgailestauja, kad dėl konflikto ypatingai nukentėjo direktorius – Marius Mateliūnas ir visas baro įvaizdis.
„Man skaudu į jį žiūrėti, čiut neverkia žmogus, būčiau vienas – tai ir srėbčiau pats, ką priviriau, o dabar jaučiu atsakomybę. Labai pergyvenu“, – apgailestavo.
Jis taip pat jaudinasi, kad neaišku, ar protmūšių rengėjai norės rengti žaidimus šioje vietoje, o tai barui yra labai svarbu.

Jis pažymėjo, kad feisbuko paskyra nėra ištrinta, tik laikinai užšaldyta, nes baro direktorius itin jautriai sureagavo į neigiamus vertinimus: „Jis vaikšto, skaičiuoja, 200, 250 blogų įvertinimų. Labai skausmingai sureagavo.“
Verslininkas pabrėžė, kad krėslo mokesčio yra atsisakyta, todėl lankytojai dėl jo gali nesijaudinti.
Po pokalbio su DELFI vyras kiek vėliau paskambino ir pranešė, kad M. Mateliūnas nebenori su juo dirbti, todėl veikiausia, kad R. Žemuškevičius pasitrauks iš verslo.