„Šią savaitę naujų registracijų ir pirkėjų srautas mūsų elektroninėje parduotuvėje padidėjo 3-4 kartus. Svarbiausia mūsų užduotis šiais metais yra patenkinti šį išaugusį poreikį ir kartu išlaikyti aukštą paslaugos kokybę. Po kelių savaičių Lietuvą jau turėtų pasiekti dalis naujai užsakytų, specialiai maistui vežti pritaikytų „Barboros“ automobilių. Užsakėme 20 naujų automobilių, tačiau, jei paslaugos poreikis išliks toks pat aukštas kaip dabar, planuosime papildomas investicijas“, - pranešime cituojamas bendrovės „Barbora“ direktorius Tomas Kibildis.

Iki lapkričio mėnesio „Barbora“ planuoja sukurti apie 80 naujų darbo vietų. Šiuo metu įmonėje yra 137 darbuotojai.

Pasak elektroninės parduotuvės „Barbora“ vadovo, pokyčiai rinkoje neįtakos strateginių bendrovės planų. „Reaguodami į aplinkybes, šiuo metu perskirstome srautus, optimizuojame prekių pristatymą, plečiame automobilių parką, kad galėtume kokybiškai teikti paslaugą išaugusiam pirkėjų skaičiui. Tačiau tai neįtakos mūsų strateginių sprendimų. Esame pasirinkę ilgalaikę strategiją ir orientuojamės į tvarų verslo augimą. Šiame etape mūsų svarbiausia užduotis – sukurti geriausią paslaugą, kuri taupytų pirkėjų laiką ir būtų patogiausia klientui. Tam turime didinti procesų efektyvumą, optimaliai išnaudoti turimus resursus“, - sako T.Kibildis.

Primename, kad „Fresh market“ nusprendė nutraukti prekybą internetu.

„Įmonė „Fresh market“ nutraukia internetinės prekybos veiklą Lietuvoje. Nutraukiame todėl, kad veikla yra nuostolinga. Įmonė šią dieną patenkinta parduotuvių veikla Lietuvoje ir „Fresh Market“ parduotuvių tinklas veiks toliau“, - dėstoma įmonės komentare.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (86)