Kiekviena publikacija apie naujas parduotuves sulaukia daug DELFI skaitytojų reakcijų. Prieš savaitę didžioji jų dalis buvo beveik vien teigiamos, tačiau ilgainiui jų atsiranda įvairių.

Vilnietis Darius pasakojo į netoliese namų esančią naują parduotuvę užsuka kone kasdien. Vyriškis džiaugėsi, kad daugelį produktų joje nusipirko pigiau nei konkurentų tinkluose, tačiau įžvelgė ir kelis trūkumus.

„Nusipirkau 3 ar 4 kg trumpųjų agurkų, nes pamaniau, kad pats metas jų paraugti šviežiai. Gyvenu mieste ir giminaičių kaime neturiu, tad krapų, serbentų ir vyšnių lapų neturiu kaip gauti. Prisimenu, pernai buvau pirkęs tokį rinkinį, kuriame viskas, ko reikia agurkams paraugti. Tikėjausi ir „Lidle“ ką nors panašaus surasti, bet, deja, apsipirkus jame, vėliau teko pėdinti į kitą parduotuvę“, – stebėjosi jis.

Pasak vilniečio, kitą dieną apsilankęs toje pačioje parduotuvėje agurkų iš viso neberado – taigi, esą, einant į parduotuvę „Lidl“ sunku nuspėti, ką joje rasi.

„Panašiai, tik atvirkščiai buvo su saldžiosiomis paprikomis. Sekmadienį, kai jos prireikė, matyt, jau buvo išpirkta, o antradienį jau vėl buvo prikrautas kalnas už 1,24 Eur. Kažkurią dieną, nežinau, gal ir nepastebėjau, bet taip pat neradau nei kefyro, nei obuolių“, – įspūdžiais dalinosi skaitytojas Darius.

Kita vertus, jam patiko „Lidlo“ šviežių kepinių skyrius. Jame išsirinko itališką duonelę „Čiabata“. Pasak vyriškio, ji buvo gal 5 ct pigesnė nei kitoje parduotuvėje, bet gerokai sunkesnė ir labai skani.

„Sakyčiau, kad ir šviežios žuvies bei mėsos skyriai skurdoki, juose galima rinktis tik iš fasuotos produkcijos. Atvėsintos krevetės gal ir nėra pirmos būtinybės prekė, bet tąkart norėjosi būtent šių jūros gėrybių. Na, ir kosmetikos skyrius, kurį praėjau, pasirodė, skurdokas, jame vyrauja vienos įmonės produkcija“, – vardijo jis.

Kitas sostinės gyventojas Jokūbas stebėjosi, kad naujoje parduotuvėje nerado nė vienos rūšies baltos sumuštinių arba skrudinimo duonos.

„Visose kitų tinklų parduotuvėse galima rasti bent kelių gamintojų kelių pavadinimų, skirtingo svorio sumuštinių duonos. Pirmas kartas parduotuvėje, krūvos pirkėjų su vežimais, tai gal ir nepastebėjau, bet ten kur sukrauti batonai ir juoda duona, sumuštinių duonos tikrai nebuvo, tad nusprendžiau išmėginti vokišką juodą su grūdais“, – įspūdžiais dalijosi pirkėjas.

Vis dėlto bene didžiausią nuostabą pirkėjams kelia tai, kad naujose parduotuvėse nėra visiems įprastų pirkinių krepšelių. Taigi, net ir dėl nedidelio kiekio prekių kiekvienas turi po parduotuvę vaikščioti arba su nemažu vežimėliu arba prekes nešiotis rankose.

Tačiau išradingi pirkėjai sugalvojo kaip išspręsti ir šį nepatogumą.

„Aš jau žinau, ką darysiu, kai į „Lidlą“ eisiu kitą kartą. Paprasčiausiai pasiimsiu į parduotuvę savo pirkinių krepšį“, – sakė bent pora kartų naujoje parduotuvėje apsilankiusi skaitytoja Agnė.

Paprašyta pakomentuoti „Lidlo“ ir kitų prekybos tinklų prekių asortimentą „Nielsen“ generalinė direktorė Baltijos šalims Ilona Lepp neslėpė, kad naujojo rinkos žaidėjo parduotuvėse prekių pasirinkimas mažesnis.

„Prekybos tinklo „Lidl“ strategija – turėti ne plačiausią, o optimaliai mažą asortimentą. Šiose parduotuvėse nėra garsių prekės ženklų, tinklas prekes užsako itin dideliais kiekiais ir labai griežtai kontroliuoja vidaus procesus. Visa tai leidžia pasiūlyti geras kainas.

Lietuvos pirkėjai pripratę prie gausaus prekių pasirinkimo, kurį daugybę metų siūlė šalyje veikiantys mažmeninės prekybos tinklai. Taip, kitoks „Lidl“ parduotuvių formatas ir ribotas asortimentas tiks ne kiekvienam. Tačiau apsipirkimas vienu ypu yra vienas svarbiausių pirkėjo pasitenkinimo veiksnių, todėl žemų kainų siekiantį pirkėją gali tenkinti „Lidl“ siūlomas kompromisas“, – svarstė direktorė.

Bendrovės „Lidl Lietuva“ Rinkodaros ir viešųjų ryšių departamento vadovė Agnė Dalia Gaižauskienė paaiškino, kad pasiūlytas asortimentas ir pirkinių krepšelių atsisakymas nėra atsitiktinis dalykas.

„Pirkėjų nuomonė ir komentarai mums labai svarbūs, nes padeda nuolat tobulėti. Pradėdami prekybą Lietuvoje siūlome ne tik produktų, kurių nerasite kitose parduotuvėse, bet ir naują apsipirkimo patirtį.

Suprantame, kad pirkėjai yra įpratę prie pirkinių krepšelių, tačiau „Lidl“ parduotuvėse galite apsipirkti dideliais kiekiais visai savaitei ir taip daugiau sutaupyti, pasinaudodami kassavaitiniais pasiūlymais maisto prekėms ir ne maisto produktams“, – komentavo vadovė.

15 naujų parduotuvių „Lidl“ dešimtyje šalies miestų buvo atidarytos birželio 2 d. Bendrovė neatskleidžia, kur ir kada atidarys papildomus prekybos taškus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2511)